Mer tid på dygnet?

Hej hopp!
Ja, Jessica, jag vet - jag är värdelös på detta :) Jag skulle behöva mer tid på dygnet - fast skulle jag fått det så hade jag hellre tillbringat den tiden hos dig. Fantastiskt trevligt igår, you know me so well!
Jag har 6party.nu, Sideline Fashion och Monas Dansskola att hålla koll på på Facebook, 6party.nu och elinmia som bloggar att uppdatera då och då också :) Ett steg i taget, en dag i sänder.
http://www.facebook.com/pages/Sideline-Fashion/239978682747156
http://www.facebook.com/groups/305363160330/?ref=ts
http://www.facebook.com/monasdansskola
Jag har äntligen kommit igång med träningen igen - på läkarens beordran. Roddmaskin och crosstraining för att bibehålla och bygga upp lårmuskulaturen. Vi gjorde en röntgen och det visade sig vara mild artros i höger knä så om jag ska kunna fortsätta med dansen måste jag träna. Inte mig emot :) Kanske man förlorar lite bukfett och några kilon på köpet?
Seppo sa att när jag sist var igång som bäst med träningen så märktes det väldigt tydligt på mig hur mycket bättre jag mådde. Det ligger nog mycket i det. Det är jävligt skönt att svettas loss i gymmet och få ut all frustration.
älskade Dan :)
Jag har dragit igång min firma Sideline Fashion lite smått igen, Inga barnkläder ännu denna gången, utan smycken från Dag&Natt som jag också är fristående återförsäljare för.
Den 24 mars ska vi stå på en homepartymässa i Västerås. Fri entré, kl 12-17. Välkomna!!
Adressen till mässan är: Komvux (bredvid ICA skolan), Sjöhagsvägen 2, Västerås.
Parkering finns direkt vid infarten till mässan samt tvärs över gatan (bredvid Mälarenergis huvudkontor).
Helgen efter, 31 mars. är det dags för Mölndalsfesten och jag toklängtar! Jag och Elin kommer vara på dansgolvet mest hela tiden och bara leva livet, helt underbart!!!! Görkul att det kommer folk från dansskolan också, vi ska överraska med en plötslig quickstep eller kanske en jive? Förhoppningsvis till och med en kombo som vi är de enda dansarna i Sverige som kan. Vi är klart bäst!! :)
Dans är glädje och magi - jag kan inte leva utan den!
http://www.facebook.com/events/259222264141616/
Det är så mycket jag hade velat skriva om, men olika orsaker gör att jag inte kan det. Inte än.
En vacker dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback