Jag har en deal med Håkan!

Jag har i många år funderat på att klippa mig hysteriskt kort i nacken med page framtill. Men ni vet alla dessa ursäkter som poppar upp... jag har inte råd, jag törs inte, jag har inte tid.... hm?!
Så nu i guldstriden fick jag en idé. Pratade med min vän, kung och kollega Håkan Mild idag och han hakade lätt på! Så här är det - blir det guld i år så åker jag till Håkan med saxen. Jag har alltid flätor på matchdag så de ska han få kapa! haha
För att inte se ut som en tychon så blir jag ju tvungen att ta mig till frisören för justering.

Vill här passa på att gratulera en annan vän - göteborgs ikonen Leif Nilsson. GRATTIS!
Leffe boy blir 60 år idag och det var många celebriteter som passerade oss idag när de skulle till firandet på 12´an . Glenn Hysén passade på att komma in på en liten pratstund och Seppo Vaihela brukar komma in titt som tätt.

Nu leker mina ungar IFK-GAJS i vardagsrummet... göta petter.
Undrar om jag kommer ha några hela saker kvar?

Om 2 veckor får vi träffa vår nya familjemedlem. Då ska vi till katthemmet i Mölnlycke och hälsa på kattungarna.
Vi ska ha en av pojkarna och de blir leveransklara v.48. Lina ska också med och titta, hon ska ha en av flickorna. Det kanske blir Busen och Busan. :)
http://www.djurskydd.com/sida.asp?sida=4_Kattungar&niva=2
Jag tycker Pysen för jävla fin, men han var redan tingad.
Jag förstår vissas inlägg om att vi inte har råd att skaffa katt, men jag och Emil har sparat tillsammans och hur kan man låta bli?! Jag saknar Lukas som fan och ingen kommer att bli som honom, men det återstår att se.

Jag kommer att gå tillbaka på heltid till BLÅVITTshopen och så har jag blivit säljcoach för GBGområdet med Lustjakt. Alltid kommer att odna sig, det gör det alltid på något mirakulöst sätt. Tänk om mannen kunde sluta röka också, så är vi på topp igen. :)

Igår träffades jag, Linda J, Helena T E och Helena A på kyrkogården. Det var dags att hälsa på Sanna. Med blomor, ljus och sällskap känns det så mycket bättre och vi kunde tillsammans skratta åt minnen där vår spralliga och underbara Sanna figurerade. Vi pratade även om framtiden, om hur fort tiden går och vad gör man egentligen med den? Jag är glad att ni ville följa med tjejer! Och jag hoppas innerligen att vi ses snart igen! 

Gårdagen avslutades med ett snabbt kvällsbesök på Liseberg för att beskåda sista dagens fyrverkerier. Första året utan ledsna och rädda barn. De är stora nu, serrú. :)

Ja, när man talar om trollen. Dags för pyjamas, blöja (nej, Maia har inte slutat med nattblöja än) och borsta bissingarna. Och en svag svag förhoppning att de sover innan 21....

Kram till er!

Daniel - vänta du bara.... ;)