Bättre och bättre dag för dag...

Vem var det som sjöng det? Skit samma, ibland stämmer det i alla fall.
Som vårat förhållande just nu. Det är toppen! Vi är så samspelta som bara vi kan bli och det känns som att det faktiskt bara blir just bättre och bättre dag för dag. Jag är så glad att jag fann min man till slut och att vi vandrade genom elden tillsammans! 2 huligan barn som charmar en totalt och så alla vänner som finns fast man blivit så självupptagen. Jag är verkligen ledsen för det, men ni vet...

Chefen ringde just.. han är väldigt sällan här. Han ville träffa mig imorgon "bara för att kolla hur du mår". Fatta jag blir nervös eller?! Inte att oroa sig för, men den gubben har jag respekt för! Jag kan tänka många tankar och formulera mig i ord, men inte när han är med - då är jag mållös. Undrar var han vill? Egentligen?

Idag hade jag kontakt med min brevis från Kalmar via msn. Vi ska dit ngn helg hela familjen - och Sideline! Vi ska ha Showparty på östkusten. Hihi.
I lördags gick det ingé vidare. Jag ska inte gå under bordet med att jag blev lite missnöjd med så många bortfall, men några är bättre än inga i det fallet av närvaro. Madde hade party för oss i Sundsvall i fredags och det ledde till 2 beställningar också. Kul!!

Måste dra en stund - fick besök

//Mia

Vart går gränsen?

Hörde ni också de härliga nyheterna igår? Ett dagis i Gällivare har infört förbud mot randiga och prickiga kläder för en i personalen får migrän. Vad i hela ?? Byt jobb då för guds skull. Hur fixar du att gå till affären, att leva i samhället? Ska dagis nu få bestämma hur vi ska klä våra barn? Varma kläder - visst det förstår vi ju - men vad för typ av kläder?? Kors!

Det blev tydligen skriverier och efterdisskusioner om Gerts (rix fantastiska morronzoo) påhopp på Carola. Jag tycker Carola har en underbar sångröst och Gert tycker att hon är knäpp. Det är två åsikter från två vitt skilda personer. Anser jag iaf. Men hur vet man när det är en åsikt eller ett påhopp? Vart går gränsen för de verbala "dumheterna"? 
Rix MorronZoo ger iaf mig ett uppiggande skratt varje vardagsmorgon, i bilen på väg till jobbet. Jag missade det omskrivna påhoppet, men har fått hänga med på så mycket annat skoj. U´re the best!

Jag har fått kontrakten med Yreg upphävda, utan minsta problem. Jag har blivit trevligt bemött hela vägen och har Peter att tacka mycket för det. Och framförallt Torbjörn! Totte - om du läser detta - du är guld värd. Det räcker att du bara finns till så blir luften genast mycket renare! *ler

Nu har vi börjat boka in Showpartyn för Sideline Fashion. Februari och Mars är redan uppbokade, så vill ni ha party kan ni ju börja kolla datum i era kalendrar i april och därefter.  Det är jättekul att intresset är så stort och jag ser med glädje fram emot det första partyt nu den 23:e februari, at my place.
Vi har en hel del nyheter så jag har fått börja skriva upp på notisar vad som ska med i nyhetsbrevet 1 mars. Är ni inte registrerade kunde redan så rekommenderar jag att ni signar in er på www.sidelinefashion.se

Igår fick jag pussa på min lille Hugo igen. :) Han är såå fin!!

Idag fyller min groda Anna år. Jag sjöng för henne imorse och lovade att inte kalla henne för groda någé mer. oops...I did it again... hehe

Kram på er alla därute, hoppas ni mår bra och att vi hörs snart igen!

//Mia