Så fin Januari bild på Lilltösen

S? underbar Januari bild p? Lillt?sen! :)

Sooo sorry....

Herrejösses, nu är det aplängesedan jag var här senast och skrev...

Nu har vi i alla fall flyttat. Den 24:e feb bar lasset av till Vetekornsgatan i Mölndal och vi trivs riktigt bra. Än har vi inte kommit riktigt tillrätta - vi har ju sovrummet att renovera och det tar sin tid. I början var det hemskt jobbigt. Jag är ju inte den som är van vid att vara hemma, det bryter ju hela mitt rutinmönster. Men det fick gå. Nu går det mycket bättre och det mår vi alla bättre av.
Inskolningen för barnen börjar på måndag. De fick dagmamma i området och det har jag mycket att tacka min pappas fru för. :) Ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet på heltid igen. Under denna tiden har min underbara mamma ställt upp och tagit barnen 1-2 dagar i veckan så jag kan jobba lite.
Min affärsidé växer och blir allt mer realistisk. Idag bad jag mina flickor om hjälp med namnförslag och Jill L svarade med hur mycket förslag som helst. Tack snälla söta!
Jag har påbörjat en kurs i Uppväxt Start med 7 deltagare. Den ska pågå i 7 veckor och nu efter 2 träffar har jag redan lärt mig mycket "bra-att-veta" saker.
Samtidigt som allt detta händer är jag även toastmadame för Jessicas och Mikaels bröllop i maj. Det är grymt kul och de är så himlans söta. :)

Tja, det var lite idag..
Måste återgå till familjen, men innna dess ska jag kolla lite på Bolagsverket och några av namnförslagen är lediga.

Pöss på er alla

Kramen
Mia


Sebban