Drömmar

Vet jag egentligen vad jag vill bli? Är det försent att spåra in på något nytt? Jag tror att jag aldrig kommer att vara riktigt nöjd med vad man har, man vill alltid ha mer. Man kan vara nöjd för stunden, visst, men omväxling förnöjer.

Jag är nöjd med min tillvaro, älskar och trivs med min familj. I den sanna verkligheten.
Ibland tillåter jag mig att drömma mig bort och fantisera om hur det kunde ha blivit om bilden vore annorlunda. Det är min miljöomväxling. :)
Man måste få space att få andas, att få göra något annorlunda någon gång. Människan vill inte leva i samma mönster och rutiner konstant hela tiden. Då blir det knas i maskineriet.

Jag är tillbaka på jobbet nu efter 4 veckors ledighet. Jag har andats och tagit vara på verkligheten. Första veckan var det görskönt att vara hemma med barnen, vecka 2 började det rycka i nerverna. Jag hade ingen möjlighet att åka iväg på någon längre tur, Seppo var hos morsan och renoverade badrum. Vilket innebar att jag var hemma och glodde på Emils rum som aldrig blir klart... För att lugna ner mig satte jag ungarna i bilen och hälsade på några vänner. Men det ville inte barnen nu när de äntligen kunde leka heeeeela dagarna med Sina kompisar.. Ingenting man gjorde blev bra. Vecka 3 minns jag inte ens. :) Jo just det - jag var ju ute på karaoke med Maria och Andres!! Å Jill och Kristian gifte sig!!! Hur kan man missa det?! haha. Jag är senil, det har jag sagt hela tiden. :)
Sista veckan tog vi igen allting. Vi åkte till Malmö i 4 dagar. 2 nätter hos vänner och 1 natt på hotell. Det var najs! Den helgen var det ju passande nog också skate tävlingar, så Emil var överlycklig de stunder vi var i den stora skate parken. Tävlingen pågick i poolen så han kunde också bräda lite vid sidan om.
Dagen innan vi åkte hem var vi i Trelleborg och kollade Blåvitt. Ingen match att skryta om, men det var trevligt att träffa polarna på en annan arena än Ullevi. :) Fotbollsäventyr på semestern är aldrig fel!

Idag ska jag jobba tillsammans med sötnöten Lollo. Nu är hon stor om magen, lille pojken vill snart ut. :)

Jag uppdaterar med lite semesterbilder senare när jag gjort mobilöverföringen också.
Så länge kan ni kika på facebook. :)

Höst kollektionen smyger sig in på
www.sidelinefashion.se

Carpe Diem!!


Gröna Lund eller Liseberg?

Hej!
Jag är med i en tävling där man kan vinna en heldag på nöjesfält för 4 personer! Kanske vi åker karusell tillsammans? ;-)


Klicka på länken för att tävla:
Gå med du också »

(Om länken inte är klickbar, högerklicka på länktexten, välj kopiera länkadress och klistra in den i din webbläsare.

http://contest.calibergames.com/web/WebEntry?cid=636&rid=7493772&mid=0 )

Vi hörs, Mia