Back in business

Hej hopp

Jösses vad vi är flitiga på denna bloggen. Förlåt Jessica - vet att du sitter där å väntar. All my love for you sweetie!!

Tja, vad har hänt sedan sist?
Jag har skrivit lite på min andra blogg
www.6party.nu och börjat sälja smycken för Dag&Natt. Underbara ting!
Så smått har jag börjat sparka igång Sideline Fashion igen fast med en bredare vinkel. :) För att samla allt på samma ställe och i framtiden kunna stå i MIN affär. Jag har inte övergett drömmen, trots att backen var jävligt brant.

Maia har börjat förskoleverksamheten och är en stor tjej nu. Hon älskar skolan (för hur länge vet man ju aldrig, men det är en bra början) och det är många flashbacks. Ganska kul, för jag minns inte så mycket från när jag var barn.
Idag hade hon show i sitt rum, ett dansnummer. Hon hade gjort iordning med stolar, biljetter och så fick man tuggummi :) Jag var tvungen att dra på smilbanden åt ett minne från Bergsjön då jag och Heidi tvingade mamma och några till att titta  på vår dansshow. Och alla de gånger då vi vann danstävlingen på Karela. :)

Denna veckan har jag varit hemma med Emil, höstens förkylning är underbar. Not. Vi var hos läkaren idag och han hade gudskelov inga baskelusker.

Själv ska jag till läkaren på fredag med mitt knä. Hoppas på en mirakelkur så jag kan dansa och träna ordentligt igen. Tog en runda igår, men fick bryta och be Seppo hämta mig. Mina fötter brann - vet inte om det var skorna eller om jag går annorlunda nu med skadan.

Jag har fotat en del, men inte så mycket som jag velat. Det går så mycket tid till annat, gud vet vad. :)

Nu ska jag försöka skaka liv i sågverket till karl som ligger i soffan och "vilar ögonen"

Puss och kram alla underbara!!

Kommentarer
Postat av: Jess

Va härligt att komma in på sidan och se ett nytt inlägg...=)....man blir alltid lika glad att få läsa va som händer när man inte hinner ses så ofta..härligt att höra om sideline..hoppas det ska funka så bra att din dröm ska förverkligas...miss you honey!....pöss

2011-09-07 @ 09:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback