Högvinst

Hej hopp!

Sitter här nu denna lördag morgon och förbereder inför kvällen 6party med att dra ut beställningssedlar. Jag måste nog ha de mest färgglada beställningssedlarna tror jag :)

Utvilad är jag, sov nog 10 timmar inatt. Det behövdes verkligen! Sov knappt en blund förra natten, vaknar med smärtor och panikångest. Inte alls trevligt. Smärtorna i magen kommer allt oftare nu, känns som konstant mensvärk nästan. Jag har fått en läkartid på onsdag, hoppas han kan hjälpa mig.

Till min fasa är kaffet slut så jag har tvingatt i mig en cappuccino. Det är vanligtvis gott, men inte som morgonkaffe... Får bli en stor kopp på jobbet sedan.

Köket är ännu inte klart, men en bra bit på vägen. Tack vare G händer det saker hela tiden. Fast mannen min är duktig också, han vill så mycket men det är inte alltid det blir rätt. Whatever, bara det blir klart. Jag har gjort mitt målande så nu lämnar jag över till karlarna. Jag tar hand om resten av bombnedslaget till lägenhet under tiden så man slipper skämmas ihjäl när folket kommer på fredag.


Mitt i all detta kaos och saknaden av underhållning och ekonomin drömmer man sig bort till fjärran länder. Men nu behöver vi inte drömma så mycket längre. Bara skrapa ihop så vi kan göra oss varsitt pass och fickpengar så vi kan leva en vecka i Alanya. Vi vann nämligen 20000 på Fritidsresor på Bingolotto i söndags!! Tjohoo!! Det är helt jävla galet tokigt! Det finns ju bara inte, det är ännu väldigt overkligt. Emil är i extas :)

1 mars slutade Seppo att röka och det har gått oväntat bra måste jag ju säga. Han har ett spray istället nu i början föra att vänja sig av med skiten. Duktikga du!!

Nej, om man skulle ta å göra sig lite frukost.

Ha det så gött!
//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback