Varning för Mia!

Efter incidenten med snorungarna, polisen och stölden har jag tydligen blivit ett samtalsämnen på diverse ställen.. Min högste chef tyckte att vi inte behövde övervakningskameror, det räcker med skyltar "Varning för MIA" Tack för den.. haha
Det har blivit lite uppförstorat och när jag var på Kamratgården igår för att hämta och lämna grejer fick jag förklara för säkerhetschef och övriga kollegor på sälj vad som egentligen hände. Enligt dem säger ryktet att jag låste dörren om ungarna... Men herregud.. haha
Ja, passa er för mig - jag kan vara rentav livsfarlig!

Äntligen har jag fått slänga ett par ord med min vän från norr. Med två firmor och hyrpersonal som inte gör det de ska så har han lite mycket att stå i. Och därpå ska han ta licens för att kunna tävla med sin hummerbil :) Minns inte om det var denna veckan eller nästa han skulle till Götene. Känns lite frustrerande att veta att han är så nära, men att vi inte hinner ses.

Däremot kanske jag ska träffa en annan vän från huvudstaden nästa vecka. Han är nere på  blixtvisit med jobbet och man får ju ta alla chanser man får liksom. :)

Helgen är fullspäckad med äventyr och händelser. Imorgon är det Kamratgårsdagen, då har jag och Mesken hand om souvenirförsäljningen i tältet. Seppo tar med barnen dit, Maia ser fram emot att träffa Leo och Emil ska måla flaggor med YF. På kvällen ska barnen till mamma, jag och Seppo ska på party. Tillsammans! Helt otroligt att det gick att lösa! Jessica och Mikael har birthday party och det ska bli så najs!


På söndag har kusin Fanny kalas. Får passa på att gratulera kusin Emma också, vi kunde ju inte komma på hennes kalas. Kruxet är att Emil har träning, men vi får dela på oss och lösa snålskjuts. :)

Nu är det dags att väcka ungarna igen. Klockan 7 börjar dagens rutiner. Usch vad tråkigt att det är så mörkt ute, längtar till sommaren!

Take care!
//Mia

http://www.youtube.com/watch?v=Hre1l_s--Ds&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback