Sova?

Varför ska det vara så svårt? Varenda människa vet ju att man behöver sina x timmars sömn för att fungera. Varför ska min stackars kropp enveten vakna för jävla tidigt var och varannan ledig dag?

Imorse envisades mina melerade att slås upp kl 06.15. Busen var inte sen att hjälpa till att få mamma upp ur sängen..
Sedan var det kört, jag har ingen möjlighet att kunna somna om. Idag, av alla dagar, skulle jag ju faktiskt behöva sova. Har planer på att vara vaken in på söndag morgon. :)

Nåja, jag är inte förvånad. Så är det jämt när jag ska iväg på äventyr som jag inte gjort innan. Ikväll är det Mölndalsfesten och det blir premiär för mig. Ska till Åsa innan och mysa lite. Jag har inte hunnit känna efter hur det känns inför denna inbördes fest, jag är ju egentligen ingen Mölndals tjej... men vad gör man inte för sina vänner? Och hur ofta känner jag efter före? Egentligen? Det är la bara att tuta och köra! Skulle det vara för bedrövligt har jag en plan B... haha

Åsa - det ska bli asnajs att få kramas lite!! <3

Min lediga lördag idag, men sötLisa blinkade lite med ena ögat igår.... Vi ska lansera retrotröjan idag och jag ska in och fotografera ögonblicket. Det ska bli jättekul!! 
Innan det ska jag nog tillbringa en timme eller två på gymmet, behöver få ut lite överskottsenergi. Herregud - jag går frivilligt till gymmet.... Varför kunde jag inte haft den käsnlan tidigare? Typ innan man blev gravid så man slapp hängbuk och taxöron som man får bråka med nu i efterhand?? Jaja, det är lätt att vara efterklok..

Imorgon ska jag med Lavefors till Mölndals Museum. Vi ska ha en heldag med 70 tals mys eftersom de inte kunde komma på min 70 tals fest när jag fyllde år. Det ska bli görtrevligt! 

Jaha... nu är hon snart halv åtta... undrar om jag kan börja städa lite smått utan att få arga ögat av någon familjemedlem... haha

Ha en underbar helg folks! 
//Mia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback