Mår bra

Hej hopp

Det har varit fartfyllda dagar och trots det trista vädret mår jag great! Tänk vad vänskap och kärlek kan göra underverk med ens själ och hjärta!
Och barnen - dessa små underverk som man blir tokig på emellanåt, men gud så jag älskar mina små huliganer. :)

Vi har varit iväg på små helgutflykter, sn sväng var vi på Mölndals Museum. Jag blev så såld när jag var där med Lavefors och ville så gärna visa mina barn. Det var mysigt. Fick så härlig kontakt med Emil och det värmde så gött. Göran slöt upp på en fika.
Vi har även varit på Lek och Bus landet på Backaplan. Det var lite tungt... barnen sprang ju runt själva i 2 timmar. En annan fick träsmak i röva av stolen och var görtrött efter sena utekvällar..... men vad gör man inte?! :)

Jag har fått nya foto uppdrag och det är görkul! Fast jag skulle behöva en ny kaamera nu för den jag har börjar ge upp. Men skam den som ger sig.
En torsdag stod jag i Skatås och plåtade IFK´s träning. Svinkallt. Kameran bråkade som fan och jag var inte nöjd med mycket. Förutom de trevliga spelarna och ledarna som verkligen förgyllde tillfällena. Seb, Robin, Ragge och Adam är verkligen snälla att plåta. De gör sig bra hur som helst. :) När jag kollade igenom bilderna hemma var jag inte nöjd. Hur skulle jag kunna skicka ngt av detta till vår grafiker? Jag valde ut 16 st iaf, gjorde en lätt redigering av färg och skärpa och skickade dem. Det tog två timmar så ringer han och frågar om de kan skickas vidare till nästa grafiker också. :) Gud vad kul!! Dessa bilder kan ju inte publicera här nu då, jag väntar till de är använda till sitt syfte.

Igår morse var jag ner och plåtade Rådasjön. Gud så vackert och fridfullt. Jag vågade mig t.o.m ut på bryggan!
Hade det varit lite bättre väder så hade jag fått fullföljt uppdraget med att plåta MRK ute på sjön. Fast det vete fan om jag hade vågat. Sitta i en liten följbåt och koncentrera mig bakom kameran utan att översköljas av min rädsla för att trilla i....


Och så har jag äntligen fått gjort våra stjärntecken som jag ritade för länge sedan. Nu sitter de tryggt på min underarm - lejonet, jungrun och oxen. Jag stämde träff med Henke och vi lär ses igen! Jag sprudlar av idéer och vill ha mer! :)


Nu kom mina små kottar - det är frukost dags!

Take care out there!
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback