Wernblooms svensexa

Jag blev uppringd av Eddy Bengtsson igår. Han behövde lite hjälp med svensexan för Pontus Wernbloom idag. Naturligtvis vill jag hjälpa till!! :)

Det blev lite telefonsamtal, skulle bland annat ha tag i polisen för "kidnappningen". Allt går om man bara vill ;)

Min andra uppgift var att sprida nyheten på FB och forum idag. Vi ska få ihop så många som möjligt till att kasta ägg på vår stjärna klockan 13 på Kungsportsbron, samma sida som Paddan. :) Med tanke på att det är GBG varvet idag också så är det lite folk i rörelse. Har man inte hjärta att kasta på honom kan man ta sikte på den grönsvarta outfit han kommer få bära... Helt osjyssta vänner har han inte - Pontus ska få försvara sig.. med ett pingisracket..
I synkronisering med Hankins på Bara Ben gick vi ut hårt kl 9 imorse med nyheten.

http://ifkgoteborg.blogspot.com/2010/05/chockbesked-for-blavitt-wernbloom-klar.html

Det trillar in lite bilder då och då som Eddy är vänlig nog att skicka till mig. Följ gärna Pontus under dagen i min FB grupp, Wernblooms svensexa
http://www.facebook.com/group.php?gid=123982207630705

Älskade blivande familjen Wernbloom - jag önskar er allt gott! Hoppas er bröllopsdag blir alldeles underbar!
Dålig stil av kronprinsessan att välja samma dag, samma stad...

All kärlek och lycka till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback