Stolt

I söndags, när man blivit någorlunda människa igen vid 14-tiden, åkte vi till Gråbo för att hälsa på Tychon´s. Min Prinsessa blir 6 månader och det får inte gå obemärkt förbi. <3 Hon fick ett halsband av mig, ett likadant som jag har. Med Göteborgslejonet naturligtvis, det ska bli en riktig Ängel av henne också i sinom tid. Måste kännas tryggt för min Jill att ha mig som fadder... mooahh.. när Sessan blir 18 går vi till Tattoo studio :)

Johanna - love you so much!

Å så kom den då igen - första veckodagen som aldrig riktigt blir väl mottagen. Måndag. Bara ordet är jobbigt. Haha.. nooog..
Ibland är det en befrielse att få komma till jobbet och andas lite. Men just denna måndagen fanns ingen tid för andning. Derbymåndag. Pajsarnas hemmamatch. Hua, får rysningar.
Bara man andas matchdag så har man fullt upp. Alla har att göra, alla är lagom stressade och inte alla går att prata med då. :) Denna matchdag hade jag dock fått tillåtelse att jobba till 15, skulle faktiskt inte gå på matchen. JAG VET ... ni behöver inget säga.. Det visade sig att matchen inte var något att se i alla fall, dock hade jag velat se Wernbloom och Hysén på levande som tydligen drog igång klacken bra..
Denna måndag kväll var det Vårruset. Jag och Lisa H skulle bestämt gå på det. Jag var väldigt fokuserad på just GÅ eftersom mitt knä inte är funktionsdugligt. Lisa kom direkt från jobbet så hon körde in. Vi kom såpass i tid så vi fick parkering vid vallen. Träffade Melissa och nu har hon tur som inte hamnar på foto här. Min överföring funkar nämligen inte. :( Denna tur gäller även Lisa, jag dokumenterade hennes BH ombyte på parkeringsplatsen.. :)
16000 tjejer hade anmält sig i år så jag ljuger väl inte direkt om jag påstår att det kändes ensamt.. Dock lärde jag mig en grej till nästa år och det är att så långt fram i startfållan och skita i vad det står på skyltarna. :)
Vi tog oss runt på 38 minuter, sprang faktiskt första och sista kilometern. Ungefär. Det ni!! Jag är grymt nöjd med vår insats. Nästa år funderade vi på att springa i gröna neon tights, Lustjakt t-shirts och med dildosar runt halsen... haha
 Karlsrofältet försvinner mer och mer, men stenen finns kvar <3

Våren gör sig påmind, både i väder och känslomässigt. Allt blir så mycket lättare. Oftast.

Ta hand om er därute och gör ingenting som inte jag hade gjort..

//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback