Trötter

Imorse när jag vaknade kände jag mig överkörd av tåget... hallååå - missade jag det roliga igår eller? Hur kan man vara bakfull utan alkoholintag??
Grus i ögonen och tungt huvud - det ska jag förklara för er! Spendera hela dagen utomhus i solskenet och tillbringa en natt med orolig sömn - det är receptet. Kors, jag vill bara blunda!

Det är lätt att ta ganska mycket för givet. När så inte blir fallet får man tuppjuck och blir nojig värre. :)

Slutade 16 idag och hade det inte varit för Anna så hade jag inte orkat med denna arbetsdag! Nu mår jag mycket bättre och det har jag även Skarp och Tompa att tacka för! När man minst anar det dyker vännerna upp och ger en härlig feedback! Tack mina hjärtan!

Längtar

http://artists.letssingit.com/ainbusk-lyrics-alska-mig-vlj4s1m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback