Nostalgisk

Det har varit några dagar av nostalgi och deja vu på youtube. En resa med musikens översvallande vågor. Allt från The Pinks, Troll, Return, Madonna, Richie Valens, Carola, MJ till gud vet vad... haha

Kom på idag att min nya skrivare har scanner, så nu har jag tillbringat några timmar med att scanna in lite gott och blandat kan man säga. Har lagt ut lite succesivt på FB och det kommer många sköna kommentarer. :)

Mina varmaste tankar idag går till Anna som varit hos tandis och opererat ut en tand. Hua, poor her!!

Annars har jag idag, på min lediga dag, planerat in lite dansdagar innan semestern. Ska bli så kul att få komma ut och dansa igen. Känns som att jag väckt den glada Mia till liv och det är en fantastisk känsla! När jag träffade Seppo lade jag dansen, musiken och sången åt sidan för då var det fotbollen som tog över. Alla våra vänner finns där och det var en naturlig självklarhet. Tills nu - nu vet jag att det saknats mig något och äntligen vet jag vad! TACK!!
Ber till alla mina gudar att dansen ska fortsätta få vara ett kapitel i mitt liv!

Delar med mig av några leenden och slående likheter;


Funderar på att kasta mig i förrådet och leta fram lite gammalt bröte. Vet att jag slängde mycket när vi flyttade hit, men mina diktböcker behöll jag iaf. Frågan är bara vart fan de blev av .... haha
En minns jag;
"Vi sitter på sängen det är stilla och tyst
du smeker min kind som du nyligen kysst
Sen håller du om mig kärleksfullt och ömt
verkligen är finare än jag någonsin drömt
Jag tänker vad underbart att du valt just mig
just nu när du viskar jag älskar dig"

Det var bättre förr... eller?? Nej, det kan jag inte hålla med om. Men man har barndomen och uppväxten att tacka för den man är idag. Och just idag mår jag jävligt BRA!

Take care!
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback