AW

Gårdagen var lång, men tiden gick fort... vad är det för ekvation??
16.45 stängde vi butiken och förberedde inför personalevent. Lisa hade handlat ost, kex och annat gott som vi bjöd på under den timmen vi hade öppet för endast IFK personal. Najs! Med förmånliga priser fick jag äntligen köpt min rosa Glenn tröja :). Jag stod lite i valet och kvalet vilken top jag skulle välja, men Mesken resonerade åt mig. Och helt rätt blev det - tack!!

På med den nya tröjan och så bar det av till Ernst torulfs för lite studentfest. Vår sötstrut Jessica är en av 5 studenter som ska uppvaktas under dessa två hektiska veckor. :)
Tack för god mat och trevligt sällskap! Hoppas du fick många fina presenter och en oförglömlig dag! Puss på dig!


Utanför Jessicas stod en vacker blåvit grill som jag vart tvungen att bloggfota :)
Och vid parkeringen lyser solen genom grenverket och jag ser trädet ur kameraperspektiv. Sådant kan man ju inte bara traska förbi utan att fota. Tyvärr med mobilen, men man tager vad man haver.


Sedan var det dags för AW på Professorn. Det var en rolig kväll och jag ser fram emot vår dansträff Sonny!!

Idag kommer Malmö på besök och det ska bli riktigt kul!! Hoppas bara jag orkar hålla mig vaken för av någon outgrundlig baktung anledning var jag uppe redan 5 imorse...

Ha det gött out there!
Tjing tjing

//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback