Mata fåglarna

Nu när vi har börjat röja på kontoret för att kunna göra om det till gästrum/lekrum och tomtarna har kommit upp från förrådet är det för tillfället halvt organiserad kaos här hemma. :)
Så för att slippa se det för en stund åkte jag och Maia till Stensjön med massa bröd och kameran i högsta hugg. Och vi hade tur - svanarna var där. Och tusen andra fåglar....
Men så vackert, och Maia njöt i fulla drag. Att det kan vara så kul och spännande att mata fåglar. "Titta mamma, de har såna däringa simskor!"

Det blev kallt om fingrarna men många fina bilder skjöts av. Några av våra fyrbenat vänner ställde t.o.m upp som fotomodeller, mitt framför kameran! Jag tackar jag!

Håll till godo;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback