Idol

Jag läste igår på min lunch om Jay. Ni har säkert inte missat hans populära framgång på Idol eller hans beroende och återfall till drogerna.
Alltså - jag blir så irriterad, frustrerad och besviken! Han säger att han träffade ett gäng gamla kompisar från förr under ett psykiskt pressat tillfälle, han lessnade på att skriva autografer och gick ut för att ta ett bloss. Det ena ledde till det andra.... Jo tack!
Medverkar man i Sveriges nyktraste tv-program som följs av tusentals lättpåverkade tonåringar så få la man för fan tänka efter mer än två gånger innan man gör något så jävla dumt?! Jay önskar att han aldrig gick ut i gränden den kvällen, men det är aldrig situationens fel. Det är ens eget. Man kan faktiskt säga NEJ och stå på egna ben!!

Jay är säkert en jätteduktig artist. Är han en minst lika duktig människa så borde han lämna Idol. För om han, som han säger, ska bli ren så har han vunnit det största priset av allt redan - Livet. Och som bonus på det vann han Kärleken också då flickvännen förlät honom denna gången för att han var ärlig.

Jag tycker om DIG för den du är, inte det du gör!

Crea Diem!
//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback