Före och efter

Jag fick mig ett ryck förra helgen och rev ur garderoben. Rensade upp lite och slängde allt som var för stort :)
Det var kul! Hittade en tröja som jag hade för snart 2 år sedan. Den fick fungera till de exemplariska före-och-efter bilderna. Jag kan inte fatta själv att 13 kg och 5 cm midjemått är borta! Heja mig!




Så nu siktar jag på nästa mål. Till nästa jul ska utterligare 7 kg vara borta, då är jag helnöjd!
Det viktiga är självklart inte vikten, men det är kul. Jag mår jättebra och träningen har gjort mig till en ny människa både till kropp och själ! Trodde inte det var möjligt med mitt skadade knä, men med rätt mat vid rätt tider och så rätt träning på det - jösses vad härligt!!

Kan jag så kan du!

Kramen
Mia

Kommentarer
Postat av: Sofia Åkerfeldt

Gud va snygg du blivit gumman!!!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback