Segt

Så var semestern över. Igen.
Å ena sidan ska det bli skönt att komma in i fasta rutiner igen... fast å andra sidan hade det varit jävligt gött med ett par dagar till. Om man kunde få dem alldeles för sig själv. Tid att kunna göra precis det man känner för!
Då hade jag nog rest norröver och hälsat på min vän :)

Det har varit en skön semester dock. Husbil, dans, familj, vänner, fest och kärlek. 4 härliga veckor med mestadels rätt så bra väder och sköna toner hemmavid. Nu börjar vi klättra på väggarna och gå varandra på tårna.

Idag har dock varit en dag med tunga disasters. Vaknar med tant röd. Gnabb hemma om ekonomin som fyllde min irritation till den gräns att det fick bli hög puls på bandet. Ställde in 40 minuter, men fick bryta efter 30 pga skoskav på min förbannade lilltå .... grr..
Mina nerver lugnades ner av ett telefonsamtal med Rob, var skönt att kunna skratta mitt i all inflammerad tristess.
Oliver har fyllt 9 så vi åkte till Gråbo på kalas. Fick kelat med Sessan och tankat lite kärlek.

Mina älskade gudbarn får mig att må bra, tanken på dem gör mig stolt och lycklig!


Nåväl, dags att natta barnen och överlämna datorn till maken.
Take care!

Vem kan älska dig som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback