70 tals fest

Satt precis och skrev, lade in bilder och njöt av minnen från den härliga fest som uspelade sig igår.... när datorn helt plötsligt får för sig att lägga av.... räkna till 10, lämna datorn, räkna till 10 igen, småstäda lite i ren frustration... å så gör vi ett nytt försök.

I korta drag nu då - stort tack till er alla som var med igår och gjorde min 70 tals fest till en ljuvlig kväll!!
Alla fylla 35 har aldrig skrämt mig - ålder är bara en siffra. Och trötthet :) Jag har så fin familj och så många underbara vänner så jag kan bara skatta mig lycklig och se fram emot nästa party :)

Det var en lång dag igår, farligt nära 24 timmar öppna ögon. Med nervositet och frustration innan vi fick iordning på allting innan festen, med glädje och lättsamhet när syster hjälpte mig med outfiten innan farfar körde oss till festen. När vi anlände kände jag en sådan enorm glädje och lättnad och visste att det här kommer att gå bra.

Älskar er alla!!



Under veckan som kommer ska jag roa mig med att lägga ut bilder på FB, det tar ca 100 år med min otroligt braiga dator..

Min hyllning till er som var med kommer här igen;

Satellit satellit åh åh ge mig mera sprit med is däri en eller två
Så ska ni slippa hela eftersnacket, för ni känner mig, jag börjar böla, pajar sminket, ja det är klart min grej
För jag behöver ingen egen måne, har alla stjärnor här, som får mig att att se att må så bra, tänk jag har så fina vänner, de bästa man kan ha, se där nu fick ni dolly som ted gärdestad

Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta

Varför i helsefyr jag party ville ha

Att fylla tjugofemton är väl inget särskilt eller

Men att ha er hos mig får mig att må så bra

Å älsklingen vill du bli min i 10 mera år?

Mitt löfte har du än en gång, du läker mina sår

Vidare go vänner kan jag för er berätta

En massa hemska hyss som ni alla tagit er för

Men varför kasta sten i glashus eller slåss med pannor

Eller ropa efter findus när hon ändå inget hör?

Gud vad jag är duktig på att skriva långa texter

Kanske finns en framtid hos glenn-danielz?

Får inte bli för länge då ni lessnat allra redan

Väntar vi en stund så somnar spårvägen

Den ena går i stolpen, den andra krockar bilar

Den tredje löser korsord, broderar några stygn

Någon groggar mjölken, en annan spetsar colan

Några åker långt, har ett språk vi ej förstår

Åh flickorna stort tack till er och Martin likaså

Ett vackert hav vi bildat här, med många bäckar små


Kommentarer
Postat av: Evis

Du ser helt lysande ut på bilderna; kul att höra att festen var rolig också.

Postat av: Anonym

Tros mina tårar på slutet, så tackar jag för en helt suveränt trevlig kväll!!!!

2010-08-23 @ 11:47:01
Postat av: Jennie G

Trots mina tårar på slutet, så tackar jag för en helt suveränt trevlig kväll!!!!

2010-08-23 @ 11:48:18
Postat av: titti

Bästa festen ever. Och du var grym med dina små låtar : D Som vanligt! Älskar dig sis! :)

2010-08-24 @ 23:11:04
URL: http://nattstad.se/tittibuuws
Postat av: Odjuret från norr

Jaha.. och jag e int bitter för att jag int kunde komma.. suck



Att mailen tar längre tid än snigelposten är säkert bara en stoooor men lika dålig ursäkt. :)



Du ser ut att ha haft skoj iaf utan mig. :(



Kram på dig så syns vi snart

2010-08-25 @ 16:55:17
Postat av: Sandra Karlsson

Gillar om det du skrivit! Skojigt att se en del schyssta saker och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-09-28 @ 15:01:10
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/
Postat av: Mia

Tack Sandra!! Värmer alltid att höra!

2010-10-04 @ 17:12:06
URL: http://www.6party.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback