35

Det är något visst med att fylla år. Om ca 2,5 timme blir jag 35 och känner ingen ångest för det.
Tvärtom, det är med klokhet och sinnesro man kan acceptera sin ålder och vara stolt över sig själv.

Jag har upplevt ganska mycket genom dessa år och insåg klart och starkt förra helgen att, gudskelov, man blir förståndigare med åren. Jag hoppas att den teorin gäller de snorungar som betedde sig idiotiskt också.

Men idag ska jag inte tänka på dem. Idag är det MIN dag. Och Magnus, Carinas och Pias dag :)
Min söta chef skulle ha med sig hembakade blåbärsmuffins idag så vi får en härlig start på dagen.
Klockan är inte ens sju på morgonen och jag har redan mottagit en massa gratulationer.

Livet är allt bra härligt ändå. Jag är så glad i mina vänner och hade inte överlevt utan dem! Familjen finns där alltid och jag älskar dem högt, men det är vännerna som stöttar och ger kraft.

Toklängtar till festen på lördag! Love u all!


Kommentarer
Postat av: Maggan IFK

Sån liten docka!!!!! Soffan sån har jag legat i..ha ha

Grattis och ..Ha en underbar dag

Kramar både mjuka och hårda

2010-08-19 @ 09:23:41
Postat av: Maggan

Sån liten docka!!!!! Soffan sån har jag legat i..ha ha

Grattis och ..Ha en underbar dag

Kramar både mjuka och hårda

2010-08-19 @ 09:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback