Ah men tjena...

... det var inte igår man uppdaterade denna bloggen :)
So sorry, man kan väl säga att jag har en del fler bollar i luften än vad jag orkar med just nu. Funderar seriöst på att lägga Sideline vilande om 1 år. Jag kör t.o.m sista juni 2010 då mitt kontrakt löper ut med Jetshop, sedan får vi se. Det kostar mer än vad det smakar och det är inte lätt att vara ensam i företaget. Och samtidigt 2 barns mor. Sideline är som ett litet skötebarn för mig och visst är familjen lite engagerade, men inte till den mån som behövs för att det ska gå runt.
Lustjakt kommer jag att fortsätta med, och 6party.nu! Det är otroligt kul, lärorikt och ett fint sätt att andas egen-tid på. Och så tjänar man en liten peng! Vill du också bli återförsäljare? JAA, jag vill värva dig!! :)

Just nu spelar Sverige mot Malta, men jag vågar inte kolla. Blir alltid knas då. :)

Apropå Sverige matcher så ringde min stockholmare i lördags. Apfull. Haha. Samtalet slutade med att jag fick lägga på luren i örat på honom och sätta på ljudlös. Vi var bortbjudna på släktmiddag så det var inte helt passande att ha en kärleksfull drängfull råtta på tråden. Sorry ajkarn. hihi 363
Han har inte hört av sig efter det heller så han tror väl att jag hatar honom nu. Det var det sista han sa innan jag klickade. Och "nä gumman, våga inte lägga på nu!" *ler*

Borde engagera mig i att få på dottern pyjamas och borsta tänderna nu, men orka! Gäääsp!
Den senaste tiden har jag varit otroligt trött. Somnat på eftermidaggen i soffan, sånt som jag hade jättesvårt förr. I söndags sov jag till 9.20, fick nästan panik att jag sovit så länge. :)

På lördag fyller vår lillprins 8 år!
Maia köpte skatejacka till honom igår, han fick vara med och prova. Allt kretsar kring skate just nu. Han är inne på sin tredje bräda och börjar bli mycket duktig. Han har inte börjat droppa ännu, men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Sverige gjorde mål!!! Love MArcus Berg!! öhh,... vart var jag?! Just ja, Emils skate färdigheter. Whatever. Nån dag ska vi till chill skate i Mölnlycke och kolla läget.
Vi har köpt presentkort till honom på Intersport för där hade han sett "coola skateskor".

Bildkavalkad:

födelsedagsblomster från BLÅVITTshopen. Tack Lisa och kollegor!

Meh!!! så lägger bild servern av!! Suck, får ta mer längre fram då.

Nu ska här bråkas fram tandborstar..

Kramen
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback