Jävla snorungar!!

Jag blir så ledsen, arg och förtvivlad!! Snorungar, eller sotproppar som Lisa så snällt kallar dem, är inne hos oss och stjäl! Att de bara kan med att stjäla från en förening som de säger sig hålla på i vått och torrt! Fy fan säger jag!
Idag kom det in 4-5 st (inte bara sotproppar) och skötte ett samarbete för att uppehålla mig. 2 utav dem går och provar och de andra har full koll på vad jag gör. när de slutligen går ligger det 4 larm och lappar i omklädningsrummet. Förbannade jävla småglin!! Tror ni att jag är helt jävla dum i huvudet eller? Tror inte ni att vi fattar vad ni håller på med! Hoppas ni får lida samvetets hårda kval och droppa tårar av ångest. Må djävulen jaga er! (å det var snälla ord. Tar jag i blir jag väl förmodligen avstängd från bloggen)

Detta har hänt ett par gånger nu i BLÅVITTshopen och jag hoppas att ni som läser detta kan föra vidare på forum och bloggar så kanske det finns en möjlighet att någon reagerar där ute.

För många år sedan hade vi en lirare som levde på att stjäla. Utan sin flinka fingerkonst skulle han inte överleva. Men han skulle ALDRIG ALDRIG nånsin stjäla från IFK Göteborg som var, och är än idag, laget i hans hjärta. "Det gör man bara inte" som han säger.
Dessa skitungar som är inne och stjäl idag gör det inte för överlevnads skull. De har ingen respekt och inget folkvett.
Jag vill alltid tro gott om alla och vill alla väl, men såna här idioter gör det jävligt svårt. Fy fan vad lågt!!

Aaaarrgghhhhhh
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag hörde detta! Helt jävla förjävligt!

2009-05-12 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback