Grattis!!

GRATTIS bror som fyller år idag!! Jag kommer å mumsar lite tårta på lördag så det är bäst för dig att det finns något kvar då!
Firat honom gjorde vi i torsdags redan, då jag tog med honom, syrran och morsan på Frölunda-Rögle. Tack för biljetterna och omtanken Malin!! Vi fick biljetter i logen, alldeles ovanför Goa gubbar så när han satte igång med trumman kändes det som att han satt i mig.. :) Görgo stämning och så vinst på det! Wallander jobbade och lokaliserade våra säten, stackars blyga Chrissan fick hjärtsnörp och en tomatröd nyans i ansiktet när hon får se sig själv på storbildskärmen. hahah

GRATTS Jane och Martin som blev ett idag!! Helt borgerligt, och i hemlighet, gifte de sig i kommunalhuset i Mölnlycke.

Jag hoppas också på att få säga grattis den 9 maj, då vigs årets bröllopspar på Liseberg. Igår fick jag veta att en av årets 5 finalistpar är Ulrika och Andreas, våra härliga blåvita vänner!! Nu gäller det att vi hjälper dem kamma hem deras drömbröllop. Det gör vi genom att köpa GT och rösta på dem. Första röstdagen är nu på söndag 22 feb, sen är det 2 veckor framöver. JAG ska rösta, ska du?!



Kvällningen med barnen har gått ganska bra nu det sista, de har faktiskt somnat i sina sängar och inte bråkat. Helt fantastiskt skönt. Och tomt i min säng... Lite läskigt, men det är väl en vanesak det som allt annat. 
I förrgår började jag med cd saga till Maia och det funkar bra, Bilderna nedan är från igårkväll (sittande) och i förrgår kväll. 
 
Med teletubbies, mikrofon, docka och saga kan väl ingenting gå fel?! Hon är ju bara för söt! haha
Just nu sitter min "docka" på packbordet och går igenom mina papper... hm.. inga bra rutiner idag alltså. 
Men jag måste ju tänka på er också, eller hur ;)

GRATTIS Nappe som också fyller år idag!! Hade inte en tanke på det när du var inne i butiken idag, soo sorry! Hoppas Pelle levererade pussen till din panna som han lovade!
 
Apropå butiken så har mycket hänt sedan Lisa kom in som affärsområdesansvarig. Hon är mycket duktig och har en trevlig attityd, Jag är så glad att hon kom till oss, nu är det kul att gå till jobbet igen, TX Lisa!!

När jag la in bilderna på Maia såg jag att det låg bilder i kameran från Tittis 18 års dag den 3 januari. Jag passade även då på att gratulera förlovningsparet.
  

Nä, nu ska vi gå och lägga oss. Seppo har åkt till jobbet och Maia börjar bli rastlös. Det får bli en myskväll i stora sängen. :)

Ha det så gott!!

Mia


Kommentarer
Postat av: joanna



åå va kul För ulrika å anders=O) Nu ska det köpas Gt=O) Hoppas dom vinner=O)

Alltbra med dig?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback