Dödsförskräckt

Jag har upplevt det mest obehagliga i mitt liv so far.
Det har varit, och är ännu, bråda blåvita dagar och vi i affären har fullt upp. Igår eftermiddag jobbade jag och Mesken och jag ställde mig för att dela ut årskort. Tänkte bara slänga i mig 2 snabba små chokladgodisar, ni vet sådana där goda chokladdraperade skumägg så här inför påsk. Slänger in 1 i munnen och ska dra i mig den andra när den första trillar ner i fel strupe... Jag får ingen luft! Kippar efter andan och kan varken svälja ner den eller hosta upp dem. Kan inte minnas att jag hann uppleva någon panik, men kommer ihåg tanken "kan ingen heimlich?"... Kunderna vet inte riktigt vad de ska göra och Mesken står alldeles villrådig. Jag menar, vad gör man i ett sådant ögonblick? Efter vad jag upplevde som en evighet fick jag till slut upp den. Hur minns jag inte. Vet bara att jag vart jävligt rädd. Har ännu ont i halsen och min annalkande förkylning gör det inte hela mycket lättare direkt..

Igår kom en stor låda från Liverpool!! Äntligen har jag fått det första engelska klubblaget till Sideline Fashion! Men ni får bärga er lite till, för det ska plåtas, sorteras och prissättas. Men så fina grejer!! Inte för att Liverpool är mitt lag, men rent souvenirmässigt är det kanonprodukter!

Jag och Maia var med i tidningen idag! Eller var det igår? Det var iaf i EXTRA, en tidning som delas ut i Kungsbacka och Mölndal. Görkul!! Det var reportaget om barnmode och lite om Sideline Fashions nisch.

Har laddat in bilderna nu från mobilen...
 Detta var vad vi fann i lådan på hotellet - en bibel och en rem?!
 Kapsylöppnaren i badrummet var en given hit! Den fick duga till våra 6 flaskor  :)
 Min öronlappsfåtölj som gav Jenny den rätta Arne Weise känslan.
 Vår monter på Barnmässan
 Vår montergranne Emmaloppa
 Både polis och brandbil var på plats och barnen fick klämma och känna.. på fordonen naturligtvis, vad annars?! ;)
 Kolla, en del besök fick vi i montern. ;)
 Hotellets coola frukostsal

Jaha, nu börjar familjen ropa efter mig...
Kramelikram!

Mia

Kommentarer
Postat av: fredrik

Hej vännen puh vilken tur att allt gick bra till slut med dig , lät riktigt otäckt det där sköt om dig o ha de bra kramar fredrik

2009-04-02 @ 23:38:37
Postat av: Chrille

Bra titel! :P .. Men inte skrämma mig så :( .. Love you!

2009-04-06 @ 18:24:27
Postat av: Mia

Min bror är en sötstrut!!

2009-04-07 @ 06:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback