Madrasserade väggar

Då var man hemkommen och uppväckt efter att ha visiterat Malmö fredag - lördag. Det var en resa! Gick och lade mig 06.15 på lördag morgon och det tillhör ju inte direkt mina vardagligheter att köra på så länge.. Att jag överhuvudtaget orkade är för mig fortfarande ett frågetecken, men inget jag tänker gå in djupare i. VI hade iaf trevligt och det är alltid lika kul att träffa sina långväga vänner! Å så är jag så glad för Jennys skull!

Mitt ben värker, men det är heller ingenting jag försöker fästa någon direkt vikt på. Jag avskyr allt vad läkare heter, jag blir alldeles darrig och gråtfärdig. Rolle på Kamratgården tog hand om mig i torsdags, lade mirakeltejp och tror att det är minisken som är ledsen. Jag ska träffa honom i veckan igen och är det inte bättre så får det bli besök hos Leif Swärd. 

Nu kom det trevliga människor jag måste tjöta med en stund - fortsätter sen... så rubriken får sin mening

Mia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback