Fortsättning följer... :)

Ska försöka förklara madrasserade väggar, det kan ju låta knepigare än vad det är...
Jag hade en period för ett par dagar sedan då jag inte mådde riktigt bra. Vet inte alls vad det berodde på och det kanske var det som störde mig mest. Visst kan man bli trött och less, men så långt ner brukar jag inte vara. DOCK sprang jag aldrig in i väggen.. det kändes mer som madrasserade väggar som knuffade mig tillbaka till verkligheten för att orka kämpa en stund till. Emellanåt kändes det som att jag bara ville sätta mig i en dunge och gråta en stund, sen skulle allting vara bra. Visst fungerar det så??
Nu mår jag iaf mycket bättre och jag har mycket att tacka mina vänner för. Ni kanske inte vet om det, men mina pärlor och diamanter är guld värda. Vänner är det finaste man kan ha, och familjen naturligtvis. Kanske var det instinkten om att jag är lika mycket värd för mina vännetr som de är för mig som fick mig att lyfta en bit denna gången. Vem vet?

Igår var det då premiär för
www.sidelinefashion.se , fast som butik. Jenny var med mig hela dagen och ingen får mig att le så varmt som hon. Vi hade en liten försäljning, hoppas på mer folk idag. Det är ju iaf lördag och fok är lediga. Jag har inte haft råd med någon direkt marknadsföring, utan har satsat på reklamlappar, vänners spridningar och nyhetsbrev på hemsidan. Butiken har även fått en egen ikon på hemsidan där det ska fyllas på med bilder allt eftersom.
Grannarna på Götebogsvägen var inne och kollade och shoppade. Jimmys syrra kom förbi, och min Mikael dök in också.
Det kom en tjej med en liten söt pojk redan 10 minuter i 10 och frågade om fick komma in.. kul!!
Det syns iaf, en trög start - men det hade jag ju räknat med. Min söte Jess ska ta hand om våra skyltfönster, hon kommer imorgon och kollar lite. Pöss på dig!

Vi avslutade dagen med ett par -tre timmar på IKEA. Strosade runt, shoppade lite och åt lite mat. Med båda barnen med tog det lite längre tid än beräknat. :) Maia köpte sig en svart potta som hon invigde när vi kom hem. Hon ville inviga den redan på restaurangen. När jag kom till bordet stod hon i stolen och hade tagit av sig byxorna. "Jag vill kissa mamma" Jösses, inte aaalls pinsamt med lite rodnader på kinderna. Vi övertalat henne att gå på den lilla toaletten... haha

Min telefon har lagt av. Tydligen gör den det när man missat att betala räkningen i tid.. Ni når mig på mitt företagsnummer (kolla visitkorten). Det är nog lättast att fortsätta köra på med det numret. Så om ni har skickat sms till mig de senaste dagarna och inte fått svar så vet ni nu varför. Jag måste dra ner på telefontiden.. iaf tills jag kan få ett bättre erbjudande med mer snacktid i priset. :) Can´t live without it - that´s for sure!

Nu ska jag skissa lite på presentkort. Jag tycker det är jättekul att leka i publisher! å bra resultat blir det också!

Vi hörs av!!

Å gilrs - snart är det sista helgen i november!! Ni har väl inte glömt att boka in det i kalendern? I år kommer vi troligtvis att vara hos Jenny, hon flyttade i onsdags till Stenkullen. En bit att åka, men vad gör väl det? :)

Kramen
Mia

Madelene - lycka till med cool kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback