Nyheter i butiken

Nu till helgen har jag öppet butiken igen. Min affär på Göteborgsvägen 25, tjuvkika på www.sidelinefashion.se
På fredag har vi öppet 10-16 och lördag 10-14, kom gärna in på en kopp!

Åsa är en tjej som sitter i Småland och designar vansinnigt fina smycken! Hon har gjort halsband åt bland annat Mi Ridell och Regina Lund, och nu har vi den stora äran att presentera en del av hennes kollektion jos oss!
Kom till butiken och låt dig inspireras. Du köper ingenting nu, utan bläddrar i katalogen och lägger dina önskemål. 
Alla smycken är unika och kan bara fås snarlika exemplar.
Än så länge ligger bilderna på Åsas Crazy D kollektion inte på hemsidan, men det kommer tids nog.

-//-

Tänk om man kunde få mer tid på dygnet! Vill ha!! :)

I söndags åkte min gode Tompa till London och vidare till Barbados. Inte alls sotis, inte ett dugg! Jag trivs mycket bra i denna fördömda kylan och djävulsförkylningen! grr...
Jaja, min tid kommer väl den med. Det går ju faktiskt att spara. Eller?
Den 28 nov ska jag ha sparat ihop till 2000 spänn. Då har jag en bokad tid till Tonys nya tattoostudio. Emil ska få följa med, han är grymt nyfiken på hur de gör. Det ska ta ca 2 timmar så han får ta med sig lite sysselsättning. Det blir nog inga problem, han älskar sina korsords- pyssel- och matteböcker.

Igår hade vi världens fight, jag och Emil. Vi var båda trötta och jag var enormt hungrig. 
Det slutade med att jag satte honom på en stol vänd mot mig och bad honom sitta där tyst och stilla i 5 minuter. Låter jätte enkelt, eller hur?! Men trötta 7 åriga pojkar är inte att leka med. Efter en liten stund fattade han att jag menade allvar och satt faktiskt stilla i 5 minuter. Efteråt bad han om ursäkt för att han hade bråkat! 
Jippi... vi har försökt allt känns det som. Indragen veckopeng funkar inte. Slänger vi in honom på hans rum, i sängen, så river han ner affischer och tapeter. Sätter vi oss och håller om honom tar han inte åt sig av vad vi säger. 
Tänk vad en stol kan göra, i ett tyst rum. Stolen var placerad i vardagsrummet, med ryggen åt den avstängda TV:n. Jag var i köket, han satt så han skulle se mig och jag honom hela tiden. Hoppas nu detta funkar nästa gång igen! 
Till slut kanske man slipper tjötet. Då kommer la lillFia och ska ta över brorsans beteende.. haha

 Igår spelade Alex sin sista match på Ullevi. Tyvärr var jag inte på plats, men Seppo berättade att det var hyllnings mäktigt verbalt och svinkallt. Haha.
på söndag åker vi till Helsingborg och tackar av Alex ordentligt. Emil har fått hans skor och de är så snygga på  hans hylla nu.

Nu är det frukostdags!
Simma lugnt!

Mia

p.s Flickor - snart är det dags!! 29 nov hos Jenny!! Hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback