Lycklig!

Jag har det bra. Jag har världens goaste man (fast jag inte alltid förstår det), världens goaste barn (fast de är i hemska trotsåldern.. andas.. ) och världens bästa vänner. En mycket nära vän har fått mig att inse detta i dagarna. Jag har varit lite depp och onåbar kanske ett tag, men denna vän fick mig att le och sjunga igen. Idag är jag lycklig och ser världen med andra ögon. Önskar jag kunde dela med mig av denna känslan med er!
Häromdagen när vi var och åt glass vid stensjön fick jag en känsla av att jag bara ville ställa mig i den vackra naturen och sjunga rätt ut. Ingenting jag ägnade min dyrbara tid åt, men känslan var befintlig. Helt underbart. Musik, glädje, kärlek - jag vet inte vad som tagit åt mig, men härligt är det.

Imorgon åker vi till Malmö, äntligen. En barnfri helg med fotboll, öl, Dolly Parton och hotellövernattning. Vad kan bli bättre?! :) Fy fan vad gött! Vi lämnar ungarna hos mamma vid 10 och sedan dönar vi ner till skåneland. Hoppas på att få träffa på Jonas och Kristian också, det hade varit kul med lite malmö änglar när man ändå är där. Vi ska nog kolla Sverige-Spanien i EM parken, åååhhh vad jag längtar!
Det höll på att bli tvärknas med hotellet, de hade gjort dubbel bokningar och ville flytta oss till ett hotell i Jägersro. I helvete heller, har vi bokat IBIS så ska vi bo där! Vi fick vår vilja igenom efter några upprörda vändor. De bad om ursäkt för att gjort oss upprörda.. tack du!

I tisdags hade Emil skolavslutning. De hade lite sång och musik och jag hade som vanligt glömt kameran. Som tur var var Jimmy på plats med sin kamera så jag snodde lite bilder från honom. :) Samma öde drabbade mig igen några timmar senare då jag var på Matildas och Magnus student. Då hade jag med mig kameran men inte minneskortet. Efter ett panikartat sms till Jimmy kom min räddande ängel. Jag fick låna hans systemkameran och resten av dagen var räddad.

Och så till er som undrar, för att få ett slut på allt tjafs och alla rykten som jag inte förstår att man orkar lägga ner sin kraft och energi på;
Ja - jag tycker jättemycket om Jimmy. Men jag måste tyvärr göra er besvikna genom att säga att jag bara älskar honom som min vän. Det är förresten inte så bara - vänner är dyrbara!

Och så till bilderna;



Ha ett bart underliv! :)
//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback