5 år

Idag var det 5 år sedan som vi stod i mittcirkeln på ett folktomt Gamla Ullevi och förlovade oss. :)
Det hade ju varit mysigt att få fira det ordentligt, men vi har inte haft någon framförhållning för det med barnvakt och så vidare.. Jag brukar ju vara den som ordnar det praktiska, men jag ville att han skulle veta om det själv. Men dessa karlar, vad gör man?! haha
Jag skrev sist något om att jag känner av att allt inte står rätt till.. så rätt jag hade. Igår brast bubblan, av ingen anledning egentligen. Vi hade en fight där han gick ut för att "rensa hjärnan". Jag blev kvar, ledsen, och fick förklara för Emil varför hans mamma gråter. Han brukar aldrig lämna hemmet sådär. Nu så här i efterhand kan jag inte komma ihåg hur det hela började, men det slutade väl i alla fall. Vi har pratat och kommit varandra än närmare. <3

Igår provade vi den nya minigolfbanan vid Stensjön. En trevlig familjekväll, det behövde vi.
Efteråt åkte vi till mamma och hälsade på. Verandan är nästan helt klar, men något har hänt med rutan till sovrummet. ??
Jag har haft min "dejt" med Wallander. 19 år och giftermål senare... haha. Vi hade jättetrevligt och ska se till att träffas igen. Förhoppningsvis snarare än 20 år igen. Tack Mikael för några givande timmar!

Facebook har varit väldigt underhållande måste jag säga. Harry hittade mig häromdagen bland annat, och en massa blåvita vänner finns på vänlistan också. Det är jätteroligt. Och min släkting i Norge,  Kjetil, som jag aldrig trodde att jag skulle få se igen. Han hittade jag på Facebook och det visar sig att han är ute på sjön ännu.
Jag har förstått hur mycket vänner betyder för ens hjärta och själ, och denna ljuva musik man inte kan leva utan!
Det har man väl alltid vetat visserligen, men man behöver bli på mind om det emellanåt. Fan vad gött!

Imorgon ska jag och Jimmy till Mölnlycke med Sideline Fashion. Det är månadsmarknad och som Mölnlycke tjej vet man hur jävla tråkig den marknaden är. haha. Men man vet ju aldrig.. som knalle kanske det är något  helt annat. En annan knalle kollega stod där för första gången förra gången och det hade gått bra. Kanske är det bra med lite nytt som bryter igenom alla de gamla vanliga som alltid är där.
Ska bli kul att få med Jimmy också. Vi har så kul ihop fast det finns inget som slår Jenny i underhållning. haha

I lördags var jag och barnen hos Dollan. De åkte till Kroatien i måndags så man ville ju träffa dem lite innan de lämnar landet. Jill och Kristian kom över också och det var kul att få se Sheanenn och Aine igen. Hoppas de hinner komma och hälsa på oss innan det är dags för dem att åka hem igen. Kan förstå dem att de ska hinna med så mycket som möjligt.

Jag är lite orolig för min Daniel. Alla har vi våra jobbiga perioder, de stunder som vill dra ner en i deppträsket. Finns det något jag kan göra för dig vännen? Just let me know. Var öppen och prata med mig. En promenad kanske? En fika?

Det får bli bilder lite senare, jag har inte fört över dem till datorn ännu från kameraminnet.

Ha det så jävla gött tills vi hörs igen!

//Mia

Kommentarer
Postat av: Nathalie

är väl inget fel på min humor ;) ahahah sen har du ju´mig på facebook med... förtjänar nästan en egen kategori eller vad tycker du ;D

Postat av: Mia

Du förtjänar mer än så! :)

2008-07-20 @ 20:40:22
URL: http://miaeliasson.webblogg.se/
Postat av: Lillan

får faktiskt säga att ja e rätt imponerad själv faktiskt :D

2008-07-20 @ 23:04:49
URL: http://lillan86.blogg.se/
Postat av: Katti

Kul o se dig i lördags Mia! :)

2008-07-21 @ 11:03:02
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback