Händelserik vecka

God Morgon!
Kan nog tänka mig att jag inte får särskilt mycket respons på ovanstånde fras klockan 07.08 en söndagsmorgon... Jag vaknade av en fot över ansiktet - Emil är som en klocka. Hans armar och ben flänger runt som visarna på en klocka när han sover, och det slår aldrig fel - prick 07! Fast han brukar gå upp med mig då, men idag somnade han om. Så här sitter jag, en söndagsmorgon väldigt arla, med mitt kaffe. Nej vänta, nu gick han upp :)
Idag har jag projekt städ på förmiddagen, för här ser ut som om det dragit fram en jag-vet-inte-vad. Sen åker nog jag och barnen till Gråbo så Seppo kan ta hand om köket.
På tisdag kommer Härjedals kök med luckorna! Det var snabbare än väntat :)
Lönebeskedet denna månaden var ungefär lika dyster som Kalmars seger över Blåvitt i Cup finalen i torsdags. Vet inte riktigt hur vi ska fixa detta, men det ordnar sig. Jag måste ta ett snack med Seppo om att man inte måste göra allting på en gång. Jag känner lite oro över att pengarna på sparkontot inte räcker till, utan vi behöver spara lite till. Han har aldrig varit bra på det.

De nya stickade mössorna från Lundmyr kom i fredags. De är så fina! Det står stl 8-18 mån, men Maia kan ha den. Och Jill :) Hon provade en igår och blev så söt så. Vi var i lokalen igår och marknadsförde Sideline Fashion. Det känns lite buttert så här i början, när det nästan inte händer någonting. Jag vet att man måste ge det lite tid att sprida ringarna på vattnet, men... :) TACK Ann-Sofi, Jessica, Sara, Madde, Amanda, Jill och Anna för att ni gjorde det möjligt. TACK Haide, Linda, Larry, Lindha, Peter, Hampus, Jane och Martin för att ni kom.
En stor kram till Johanna och Josefin som lagt varsin order på nätet! Jag blev jätte överraskad när dessa beställningar kom ( det var de första), bara stirrade på datorn och tänkte "å hur gör jag nu?" :) Överrumplad. Tankeverksamheten kom igång igen och nu ligger deras beställningar här och väntar på dem. :)

Jag har börjat synas lite på Tradera. Jag tänkte lägga ut  5 auktioner om dagen. För att visa att vi finns.
Nästa vecka kontaktar aleksika mig, vi ska göra sponsrade länkar på google. Jag har länkat till länkcentrum, för där har jag registrerat mig (skulle ta ca 5 veckor innan man syns). Jag betar igenom Emils råd lista och det känns jättebra, trots motgångar. Jag har sådant otroligt stöd! Motgångar, det är väl fel ord egentligen. Sideline är ju precis fött, nu ska vi hitta rätta amningsmetoden. :) haha

Många krya på dig kramar till dig Petra! Hoppas du snart får  komma hem igen!

Ha det så gött allesammans!

Ta väl hand om era vänner! De är lika dyrbara som familjen!

Kramen
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback