Tack för igår!!

Bilden jag skickade in på Seppo till GP kunde ju inte ha kommit mer lägligt. :) Mitt emellan gästvändorna får han telefonsamtal från folk vi inte har pratat med på länge. Bland annat en lumpar polare till honom, och hur länge sedan var inte det som han låg i lumpen?! Han blev ju gammal gubbe nu. :) 40 bast! Tur att en annan alltid kommer att vara 8 år yngre än honom. hihi
Tack alla ni som kom och fyllde upp vår dag här igår när vi hade öppet hus för Maia och Seppo.


Det var full rulle hela dagen, från 12 - 21. :) Det är en så härlig blandning av goa människor, vår familj, släkt och vänner. Emil fick spela med sin schackkompis, gamlefarfar Tore. Fast de har helt andra regler, med tärning. :)
2 smörgåstårtor och 4 prinsesstårtor  gick det åt. Och flera baljor med kaffe. Fast jag kan nog villigt erkänna att jag drack en hel del av den varan också. Det är ju så himlans gott.
Klockan är nu 20:44, söndag kväll, och vi har en dotter som vägrar att sova...
På tisdag har Emil premiärmatch. De ska möta Marieholm (borta) så det blir att bege sig till Angered kl.18 då.
Nästa vecka är fullspäckad. Som vanligt tänker ni, men det är värre ändå. Det är kul när det händer mycket runtomkring, men jag vill hinna med att andas också. Förutom företagandet så är det mycket inför Jessicas och Mikaels bröllop nu också. De gifter sig den 26 maj och stackars Jessica har bröllopsnerver allan.
Nä, jag får la avsluta här idag. Seppo börjar bli lite irriterad över att barnen inte vill sova och att han är själv med dem.. Jaja, jag säger inget så har jag inget sagt.


Godnatt och sov sött!

//Mia

Kommentarer
Postat av: Chrille

Väldigt va du har arcat här nu då, kul kul ^^

Kul var det hos er ja, blev längre där än vad jag trodde, pappa skulle ju kolla på United haha

KRAM !

Postat av: Big Sis

Vad egentligen menar du med "arcat"?? Det var görnice att ni kom!

2007-05-19 @ 20:37:36
URL: http://www.miaeliasson.webblogg.se
Postat av: Anonym

racat* ;-)

2007-05-23 @ 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback