23 Juli

Hej Hopp!

Är den trötta och griniga typen idag. Har ingen lust eller ork i kroppen alls. Sällan det händer, men naturligtvis ska det ske samma dag som gubben är på samma humör.. Så här har ju inte mycket blivit gjort idag. Fram tills för ett tag sedan iaf när jag tog mig i kragen och började anstränga mig lite.
Jag har börjat förbereda packningen inför torsdagens resa till Huvudstaden. :)

I f.m´s var vi hos Kerstin och hennes goe katter. De är ju för mysiga. Emil älskar katter och har önskat sig en i många år nu. Men det får fortfarande bli lite längre fram.

Jösses, nu springer pojkarna i lägenheten. Tänk att signalen från glassbilen kan få dem så fort på fötter. :)

Jag är hysteriskt godis sugen, men jag orkar inte ta mig till affären. Bra det kanske så slipper jag ha ångesten efteråt. haha

Det blir inte många ord idag, motivationen suger, men jag har laddat in lite bilder. Låter dem tala för sig själva.
Varsågoda, här kommer lite smått och gott;





Avslutar med väl valda favorit ord:
Efter regn kommer solsken!

//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback