21 Juli

Hej mina vänner!

Jag har haft bildrna från Fånarna ett tag nu, men jag har bara inte orkat att blogga. Jag har jobbat denna veckan och det kändes helskumt att hoppa in en vecka mitt i semestern. Nu har jag iaf semester igen, 3 veckor! :) Med undantag för den 31:e dårå...
Sluta tjöta säger ni väl nu, och visa bilderna! Eller inte säger Anna som alltid ska vara med på alla kort, eller hur? hehe.. En del andra bilder har det laddats in också, från den nya kameran. Ska se ifall det kan komma några från den också.

Men först - låt mig presentera - FÅNARNA PÅ FARMEN! :)

Hela gänget som var med, förutom Dollan som stod bakom kameran.
Så här kommer hon - våran Ramboninna
De här jävla repena var inte våran grej (talar för rosa laget)
De svarta är ute och swompar, de loosade denna gren :)
Denna gren däremot var de grymma på, balansera bollf-n på en smal j-vla labyrintbräda
                                    Nej, nej - jag är inte bitter :)
Anna har vänt ryggen åt sitt lag - jojo, vänd kappan efter vinden bara! :)
3 vilsna får. ASG!
Välbehövlig paus med popcorn och cider. Madde kastar arga ögat på rivalerna
Vinnande laget - ROSA!! Tjoho
Denna tös är makalös! För andra gången vinner hon pokalen - denna gång med lunginflammation. All ära till dig Jenny!
Synd att det inte blev så mycket mer bilder, men i hade fullt upp med annat kan man väl säga.
Girls - Love u all!!

Nu kollar vi ifall den nya kameran hjälpte oss att ta några sjyssta bilder. Det tar ett tag innan man lär sig den nya tekniken, men here we go;



Å så tar vi förra helgens surprise som berörde mångas känslor på de olika sätt. :)
Martin och Petra smyger iväg till sin vigsel utan att säga ett knyst till någon!!! Jaha, när är festen?
Grattis till er sötnosar!

 

Nu ska börja skriva lagerrapport.. Jippii... behöver nog hämta en kopp kaffe till först.

Dagens visdomsord
"Tänk inte för mycket på nästa steg - risken är då att du blir stående på ett ben resten av livet"

Kram till er!!
//Mia

ps.. måste ju skvallra lite - jag har fått en till leverantör. Hemligt tills vidare.. hehe











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback