Hrm?

Jag satt här på nyårsdagen och skrev ett långt filosofiskt inläggg, helnöjd med mig själv. Och så sen hände något med datorn, inlägget blev aldrig publicerat... suck

Hoppas ni alla har haft en bra jul och nyårs helg. Här har det löpt på som vanligt och det har varit så gott att få vara ledig lite. Idag är jag hemma för vård av barn. Emil avslutade sin nyårsdag med att leka kräkfontän i bilen.. Idag är han feberfri dock och är redo för Famis imorgon.
Det är så typiskt - min lediga dag och så vaknar man 06.30 och kan inte somna om. Maia väckte mig för att sedan somna om, hon sover än och klockan är 10.20! :) Jag har hunnit packa en del lådor, plockat ner julen och fått i mig 4 koppar kaffe. He he

Jag vill passa på att skicka en grattis kram till Rock Anna som födde en liten Malte ett par dagar innan  nyår! Görsöt och liten knubbig bebis. :)
Madde, stackarn, väntar än. Hon är beräknad imorgon och jag har aldrig skådat en sådan mage hon har!
Jag ska ringa henne strax och höra hur det går för henne. Dagliga rapporten. :)

Igår fick jag ett överraskande samtal. Carlsson, min bundsfövant under min tid i Stockholm, var på andra sidan tråden. Och inte så långt bort fysiskt heller visade det sig. Han är i Göteborg och hälsar på. Vill allt sig väl så får vi träffa honom idag. :)

Håll nu tummarna för att registreringen av bloggen fungerar så ska jag se ifall jag kan lägga in lite foton.

Pöss på er alla och god fortsättning!

//Mia

Kommentarer
Postat av: Mia

Jadu... du är i ett helt annat skede i livet än vad jag är. En härlig tid med småbarn, men jobbig! Mycket pusslande runt hem, familj, barntillsyn och yrkesarbete hade jag... det verkar som om du lever mitt i den situationen nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback