Tur i oturen?

Jag har varit hemma i 2 dagar med Emil, måndag och tisdag denna veckan. Han har haft halsont i helgen och knappt ätit någonting. I söndags kväll fick han feber. Men nu mår han bra igen och imorgon, onsdag, är det åter vanlig vardag.


Det har ändå varit bra att vara hemma dessa dagar. Vet inte annars hur jag skulle hunnit med allting inför lanseringen i helgen. :) Idag fick Emil följa med mig till Wiges lager i Skene för att hämta de sista restade varorna. Sen blev det plåtande på gården och Emil gjorde mycket bra ifrån sig. De är väldigt tacksamma att fotografera, våra barn. Så nu är både Emil och Maia med och modellerar för Sideline. :) Och två av granntöserna med.

Det har varit en tuff tid nu det senaste och jag ska inte gå under bordet med min ångest över att inte ha haft tid att höra av mig till vännerna. Men jag tänker ofta på er!! Pöss i pannan!!

Imorgon kväll är det återträff för kursdeltagarna på Nfc. Det är 3 månader sedan vi avslutade kursen och det ska bli kul att se hur det har gått för de andra deltagarna.

På fredag bär det av till Stockholm igen. Jag och mamma åker dit över helgen för att dels gå på FORMEX mässan i Älvsjö. Sen ska vi naturligtvis göra staden!! Både dagstur och kvällstur. :)

I lördags var vi på Malin och Pelles bröllop. Tokfint och Tokroligt, bara så som de kan göra det! Malin stannade upp i brudmarchens utgång bara för att räcka mig sin näsduk.. :) Varför sminkar man sig egentligen när man ska på bröllop? Det hänger ju nere vid kinderna i vilket fall som helst när man kommer ut från kyrkan..
Bröllopsfesten var superbra! Vi kanske ångrade lite att vi hade Maia med oss, fast båda barnen var jätteduktiga.

Å så i måndags (igår) fick jag ju äntligen träffat mosters lilla älskling!! Lille Hugo var med på Farfars 75 års kalas. Å då var det ju dags att fälla några glädjetårar till. Emil undrade varför jag var ledsen. :) Jag är sentimental - det är åldern.. fniss. Lille Hugo, lille skrynklige gullige Hugo!
image265

Kommentarer
Postat av: Chrille

Wie! .. Snart dags nu då ^^
Brudtärnor (A)

2007-08-29 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback