19 Aug

3 Födelsedagsbarn idag!! :)
I fm ringde jag och sjöng för min kusin Magnus som blir 18 idag. Pia blir 45, hon fick ett e-kort. Å så är det lilla jag:).
Här har varit fullt hus hela dagen och nu är jag så trött så ögonen går i kors. och än är inte klockan 19..

Jag vill tacka alla mina gäster som kom och för alla fina paket jag fick!! Det betyder så otroligt mycket för mig att ha mina nära och kära hos mig! Å alla er som ringde eller lämnade gratulationer på annat sätt - tack!!

Igår kväll blev vi bjudna på födelsedagsmidaag hos rullarna. Mycket god grillat mat och härligt sällskap! Thanks!!

Mina Bamse auktioner på Tradera avslutades idag. 4 st auktioner hade jag ute och alla såldes. Som mest gick ett paket för 172 kr! De pengarna ska in på sparkontot!

På onsdag kommer Härjedals kök hit och ska kolla vad det kan kosta oss att få nya luckor och lådor i köket. Det gör så mycket i köket att bara fått bytt dem! Vi var på deras visning häromdagen och de hade mycket fint. Jag hade velat ha kanstanj, men eftersom vårat kök är så litet passar det nog bättre med något ljust. Jag vill ha något gammaldags färg och handtag.

Imorogn är det dags att boka biljetter till Disney On Ice i januari 2008. Det blir jag, Emil, Pia och Linnéa som går.
Det ska bli himlans roligt!!

Nä, nu får jag röja upp här lite innan gummiklubban slår ner mig totalt.. :)

Pöss på er alla!!

//Mia

Kommentarer
Postat av: Mia

Kommenterar mig själv.. haha
Måste ju bara säga att när Emil vaknade imorse kom han sömndrucken ut till köket och det första han säger är "grattis". :)
Sen när det var dags för klä sig så springer han in i klädkammaren och kommer ut i kalsonger..och slips! "men mamma - var är min finskjorta?" gulle han!

Postat av: Nathalie

Grarttis i eskott!
grejjen är den att majbritt har blivit väldigt dåligt behandlad av eljeståhl, då han fick in ett samtal som sa att majbritt säljer sina biljetter eller ngt sådant. och ist för att ställa sig på mbs sida så tror han på samtalet och tar ifrån henne de ansvaret. så hon slutade under dif matchen för att hon blev så besviken på hans agerande och han har inte gjort något för att få henne tillbaka. vi vill kräva att hon får komma tillbaka som pv =)

2007-08-20 @ 10:07:01
URL: http://lillan86.blogg.se
Postat av: Mia

Det är synd och skam att inte ta fasta på saker innan men agerar!! Ledsamt

2007-08-22 @ 13:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback