15 Aug

Idag fyller kusin Emma år. 10 tror jag hon blir. :) Grattis gumman! Ja, det är inte lätt att hålla reda på alla ungar i släkten nu. Alla ska tydligen fylla år i antingen februari, maj eller augusti också..

Hade läkartid idag för örat mitt, och det var en infektion som vi befarade. Mitt hörande öra dessvärre så min hörsel har ju varit urkass dessa 3 dagar. Men jag fick mina vanliga Terracortril droppar så det ska la snart vara över.

Vi har börjat kolla lite smått på köksluckor. Jag tror inte det blir ngt gjort nu snart ändå, men man blir sugen när så många andra i området renoverar. Jag hittade kastanje färgade luckor med stilrena stålhandtag. Jag blev kär!

Maia sov nästan ingenting i natt så jag hoppas verkligen att det blir bättre med sömn nu inatt. Tidig lämning imorgon, 8.15 och jag har en låång arbetsdag. 9-19 ska jag härda.

Jag har installerat Sidelines mailadress idag, så nu går det att maila mitt företag. :)
[email protected]

Och så inväntar jag besked från Halmstads BK till Sideline. Han som jag har haft kontakt med där låter mycket positiv, men han måste få ok från styrelsen först. Ska tydligen inte vara några större problem, så jag väntar med spänning.

Nu blinkar det för fullt i msn och jag skulle väl egentligen behöva gå och lägga mig.. 21:37 är klockan..

Ha det gött

//Mia

Kommentarer
Postat av: Chrille

Way! .. Snart dags för min storasyster att bli 27 ... igen. I'll be in touch!

2007-08-16 @ 23:07:36
Postat av: Mia

Tack för igår rullarna!! Mycket trevligt! Jag hoppas att ni ändå kikar förbi här idag. Pöss
//Mia

2007-08-19 @ 08:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback