14 Aug

Jag börjar arbetsveckan med att bli sjukskriven... :(
Började känna mig kass och få ont i örat på söndagskvällen, men jag åkte iaf till jobbet på måndag morgon. Troligtvis med feber för jag vart alldeles omtöcknad och jobbade i slow motion kändes det som. Örat bultade, huvudet var på väg och ramla av.. skulle tippa på öroninflammation igen. Jag har fått läkartid till imorgon. Men nu mår jag mycket bättre redan.
På torsdag är det matchdag och då är det viktigt att jag finns på jobbet.

Idag har jag undersökt lite om marknadsföring för Sidelin Fashion, vad det kostar med banners på olika sajter etc. Det är VÄLDIGT olika priser överallt, och några får man stuva undan för att plocka fram när de pengarna finns. Fast när de pengarna finns kanske man inte behöver banners just på de dyra sidorna, för då har man ju redan en bred kundkrets.
Jag har gjort lite olika banners också, och sparat dem till tillfälle ges. 16 dagar kvar nu... :)

Jag fick hem Tradera paket idag! Tjohoo! Det var en tröja till Emil, en Paddington tröja till Maia och en rosa kofta till Maia. Jag är bundet Tradera freak. haha

På söndag fyller jag år. 27!! igen! Jo, jag lovar. Jag blir aldrig äldre än 27. Fast det var iofs jätteroligt att fylla 30, så det kan jag väl göra vart trdje år eller nåt. :) Nästa år då.
Skämt åsido, så har jag alltid sagt att vi inte firar oss vuxna. Likt förbannat kommer det alltid kaffesugna människor. Det är jätteroligt tycker jag, så i år laddar jag baljan rejält och hoppas att ni fyller ut min dag. Öppet hus alltså på söndag. Ring gärna innan iaf så jag inte får för mig att pipa iväg någon annanstans.

Idag har Emil lekt med Sebban hela dagen. När de var ute en stund på gården gick jag och Maia också ut. Då var Nathalie och Oliver också där. Maia och oliver blev jätteglada över att se varandra, de är ju kära! :) Det ska börjas i tid. Sebban, Nathalie och Oliver är alltså dagmammans barn. De bor på gården bredvid, men idag var de hos mormor och hon bor på våran gård. Emil och Sebban leker jättebra och jag ser gärna att de leker ihop.

Seppo börjar jobba inatt igen. Första natten ensam på mycket länge. Jag funderar på att inte ha på nattvakten inatt, för oftast gnäller hon bara till och vill egentligen ingenting. Vaknar hon så får hon komma in till mig.
Hon har förresten somnat nu i soffan, mitt i Bolibompa.. :)

Ha det gött!

ps.. har ni förslag på marknadsföring, så får ni jättegärna höra av er till mig!

//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback