11 Aug

0-5!! Ja herregud jag säger bara det: 0-5!! En resa till Kalmar och ett hällregn, men bara glada miner! 
5 mål! Och av 5 olika målgörare! :) Älska Blåvitt!!
Tyvärr var jag inte med ner till Kalmar själv, jag orkade bara inte. Men Seppo åkte ner med Jill S, Johan och Harald.
Och jag kan förstå deras glädjedans på läktaren.

Jag och barnen var hos mamma och grillade. Pga regn blev det en väldigt sen grillning och barnen deckade i bilen på väg hem. Ett smärre dilemma fick jag då eftersom jag var ensam, men jag löste det genom att backa upp bilen till porten och bära upp barnen en och en, sen springa ner till bilen igen för att bära in varorna från köpet på ÖB tidigare idag. Och sen ner till bilen igen, bort till parkeringen och snabbt upp. Duktiga jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback