Helen blev lycklig vinnare av pokalen 2006

Helen blev lycklig vinnare av pokalen 2006


Kommentarer
Postat av: Helen

Som ny medlem inför kvällen var jag väldigt sprallig och glad och det blev ju en väldigt lyckad och fantastiskt roligt. Mycket god mat, ett födelsedagsbarn, 3-kamp mellan 19 tjejer och som avslutning karaoke (jag blir som tokig när jag ser en microfon som ni kan tyda på bilden). Den sista cidern skulle jag antagligen hoppat över, fast jag kände mig i finform då och var så glad för priserna. Vinkade sen glatt hejdå till alla innan jag hoppade på spårvangen hem. Men när jag går hemmåt med en medalj under varje arm kom jag plötsligt att tänka på hur dumt det måste se ut. Måtte inga grannar sett mig med käglan. De hade trott att jag snott med mig den...

På morgonen när jag vaknar berättar jag glatt för min man att jag vann. Visade priserna och berättade att vinnaren får som uppgift att ordna nästa års 3-kamp.Till svar får jag då -Gick du på den lätta.
Ja, jag gjorde nog det...hehe, men i så fall var det värt det!

2006-10-14 @ 14:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback