Årets första månad förbi

Tänk vad fort det går :)

Jag och Chrissan kom iväg till Star en kall och duggig måndag eftermiddag. Jo då, både Mikael och hans fru var där. Det var ett kärt återseende, men vi valde att inte göra tattoon där ändå. De har öppet mån-tor och vi kan oftast bara på fredagar. (Och det var mkt dyrare än jag mindes det, det finns billigare ställen) Sedan kände Chrissan att det var inte riktigt rätt feeling där för henne. Klockan var rätt mycket så jag tog en vild chansning och ringde Tony som gjorde mina änglar i november. Han var på plats så vi åkte ner till Punching the Pins på Tegnérsgatan där jag misstänkte att syrran skulle känna sig mer bekväm. Jo då, å tattoon åkte på plats med en gång. :) 700 spänn... hehe
Hon blev så nöjd och jag är så stolt över henne och värmande glad för att hon valde "mitt" hjärta! Puss på dig!
Dollan, Anna och Marianne står näst på tur - jag har naturligtvis sagt till dem att det är Tony man ska gå till.
Jag hittade en zodiak och ritade min nästa tattoo, men nu har jag tappat bort min skiss.. who is surprised?! Det är kanske ett tecken för att jag ska gadda 7:an först? :) Nä, nu har jag iaf inte råd - vi får se till nästa vinter kanske.

Det bästa kanske med att vi var hos Tony den måndagen var att han ville göra skuggor på mina änglar. "Det säger du bara för att du vill åt mina pengar" tyckte jag. Men då säger han att "nä, det är mitt konstverk och jag måste ta hand om det" Så jag satte mig återigen i stolen, 1 timme, och bet ihop. :) Jag älskar ljudet, men hatar smärtan. Snäll som han är fyllde han i mitt hjärta också, som började bli lite grått. Känner mig som en ny människa! haha

Tänk vad livet med ens blir lite lättare bara för att solen tittar fram! Jag ska egentligen ut å träna idag, sätta Maia i vagnen å gå en bit. Men just nu har hon kompis hemma och pojkarna är iväg på fotbollsträning, så jag får lugn vänta. 3
Med min dator och mitt kaffe gör det mig inte så mycket. :)

Fan vad jag vill till Stockholm!! Umgås med mina old pals, ta en cider och sjunga några strofer.. Saknar verkligen karaoken emellanåt. Inte för ofta dock, man minns ju livet backstage och det är inte alltför lockande.. haha
Däremot saknar jag mina fotboll pals! Tommy - du är en stor stjärna i min själ!! Pöss i pannan!

6party beställningar rullar in, denna månaden har jag 3 st inbokade och har dessutom fått tacka nej tll 2 st som ville ha på samma dagar som de redan inbokade, Det kunde säkert varit fler, men jag ligger ju sist i listan för oss som bor i Göteborg med omnejd tack vare att vi ligger i nummerordning med våra postnummer... thrbfft
Naturligtvis kontaktar DU MIG när du vill ha party :)

www.sidelinefashion.se har det gått lite bättre för denna månaden, men jag vill se fler och mer resultat. Som alltid. :)
Jag har lagt in massvis med nyheter på sidan, men just nu bara som beställningsvaror. Detta för att jag vill se vad kunden är intresserad av. När kunden beställer så beställer jag in fler, så just den vara kommer att finnas i lager ett tag. Annars utgår produkterna till hösten igen.
Nu till helgen har butiken öppet igen, och jag ska ladda med kaffe och kaka. Jag vet att JiLa kommer ner med lite nya smycken också. Kul, kul!! Alltså tiderna som gäller är;
Fredag 10-16, Lördag 10-14 och Söndag 11-14 

Om ni har Facebook så kan ni gå med i gruppen Sideline Fashion. Då blir jag så häääääääääääär glad. Ungefär :)

Jag har fått för mig att jag ska sticka en tröja till Emil. hehe.. Jag hittade ett "lätt" mönster i en Allers och ska inhandla förnödenheter hos min granne på fredag tänkte jag. Men nu hittar jag inte mönstret... who is surprised?! haha

Imorgon fyller lillsis Matilda 20 bast!! Grattis på dig stumpan!
Denna månaden bjuder på många födelsedagsbarn, men en briljerande tant Anna fyller 40 och det ska firas med buller och bång! Nu du Anna - spring å göm dig medans du har chansen.. men lyft på fötterna så du inte trampar på något grönt och slemmigt... haha.. love u!

Å så vill jag att ni skänker mig en tanke på onsdag morgon. Då ska jag trava till farbror örondoktorn på Sahlgrenska och diskutera om en ev. operation på vänster sida. Det kan alltså bli ett "öra" till. Det glädjer mig att kunna få full hörsel tillbaka, men resan dit är så obekväm och jobbig. Jag är verkligen hemskt obekväm på sjukhus och vill bara gråta så snart jag kommer innanför stenvalvet på den stora hemska monster byggnaden till sjukhus. Hua!! *ryser*

Nä, om jag skulle ta och slå en pling till min söta Jessica och pigga upp mig lite med fantastiska berättelser från deras Thailand resa.
Först vill jag bara be all amina brevväner om ursäkt för mina långa svars väntetider... förlåt förlåt förlåt förlåt!

Kram och snusk!!

Mia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback