Farväl Dajla

Jag vet inte vart jag ska börja eller vad man ska skriva, mer än att saknaden och sorgen är stor.

När jag fick samtalet och beskedet från Marianne igår förmiddagen var det som att världen slutade snurra. Jag fattade nog inte riktigt innebörden, utan var mest ledsen för hennes skull då. Att höra en så stark och fin människa gråta såna tårar var nåt bland det värsta jag varit med om. Alla tankar och kramar till dig, Marianne, för att du kämpar så tappert. Utan dig hade vi aldrig haft våran Dajla kvar de åren han var dålig.

Imorse var det som om någon slog en klubba i pannan på mig med dödsbeskedet igen. Tårarna bara rann när jag läste alla fina ord som andra supportrar skrivit på Änglarna forum och på hemsidan.
Dajla har lämnat ett stort tomrum.

Dajla och Marianne är mina mentorer i den blåvita världen. jag, liksom många andra med mig, har växt upp med dem i Supporterklubben. Vila i frid Dajla - vi älskar dig! Eller som Emil kallar dig - "Dalja i stolen"
Vi ses i himlen

Mia, Seppo, Emil och Maia

http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,64379&_dad=portal&_schema=PORTAL&element_id=4312264

http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,70295&_dad=portal&_schema=PORTAL&element_id=4312268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback