Magsjuka

Visst rullar det runt i magen av bara ordet magsjuka?! Det gör det i min iaf. Seppo blev dålig igår kväll och har sett ut som ett spöke de stunder vi sett honom uppe idag. Vi andra har, peppar peppar, klarat oss. Barnen har varit oroliga i magen i fredags, men sen har det varit lugnt. Jag har min jävla förkylning kvar och utan min Bricanyl kan jag inte leva! :)
Ur Amanda Larssons kollektion

Jag har varit RÖKFRI sen i tisdags. Jo, ni läste rätt - hon har slutat röka! Det trodde ni aldrig va?! Lite tack vare min förkylning, men mycket tack vare Peter på Yreg. :) Internt vet vi varför och tandpetare är bra när suget är som värst.
Det går faktiskt över all förväntan riktigt bra och jag är så Stolt! Jag har rökat i 20 år och vet nu bevisligen att det går att sluta bara man vill, och har ett mål! Upp till dig nu Peter!

Igår var jag och Emil med Pia och Linnéa på Scandinavium och tittade på Disney On Ice. Jag är lika förtrollad varje år och tycker det är så vackert.
På eftermiddagen hade vi middagsgäster och det var dags för barnen att plundra granen. Jag har ägnat denna veckan åt att smycka in granen i godis. En uppskattad och rolig grej.
Ur Amanda Larssons kollektion

Vi missade Hugos dop idag pga all sjukdom, damn! Jag som ville pussa och krama min lilla skrutt. Apropå små skruttar så har barnen fått en till kusin! Saga blev storasyster i veckan till en liten Stina. Jag väntar på foton, Katja! :)

Idag lade jag ut kollektionen från Amanda Larsson på Sideline Fashion. Senare ska man kunna beställa valfritt tryck, ska bara klura ut först hur jag bäst löser den biten. Amanda är en mycket duktig fotograf som tar helsköna bilder. Ta en titt! www.sidelinefashion.se

Ska väl plottra in lite bilder också, eller vad säger ni?
Ha det så gött!!

//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback