Rastlös

Så har man råkat ut för det. Igen.
Förra torsdagen skulle jag lyfta in Maia i bilen och hela ryggen knäpper till. Asont gjorde det. Sedan kunde jag typ inte röra mig på ett par dagar. Idag är det exakt en vecka sedan och först nu börjar jag komma tillbaka till verkligheten. Jag har varit på behandling hos min sjukgymnast och igår hämtade jag ett vulkanbälte på Kamratgården. Gud signe vulkanbälten! Det håller liksom ihop hela mig.

Jag har bakat kolakakor idag och det doftar så gott i hela lägenheten just nu.
Apropå lägenhet så får vi nycklarna idag till den nya lägenheten i Mölndal. :) Äntligen ska Emil få se den också. Vi hade världens praktgräl imorse, han och jag. Båda grät och 20 minuter gick till spillo... Jag tror han har lite ångest inför flytten och låter det gå ut i aggresivitet gentemot mig. Jag vet att det går över, men emellanåt känns det bara alltför hopplöst. Det är samma visa varje morgon och kväll..

Jag har skickat adressändring nu. Via mail och sms. Har du inget fått, och vill ha, så meddela mig.

Chrille försöker lära mig hur jag lägger in bilder i texten.. Hrm.. ska försöka göra honom stolt.

Michael får BamsekramMichael får bamsekram vid julbesöket
122350-22Min duktiga bror 070103
122350-23Sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback