Hela tiden

Jag som är så jävla nojig för läkare är riktigt stolt över mig själv!
Denna veckan har jag varit i Krokslätt hela tre! gånger :)
I måndags för att kolla vattencystor - och får veta att det ser ok ut. Värken vet vi inte riktigt varför den kommer, avvaktan och ev. värktabletter. Äh, vad fan - det går över.
I tisdags med Emil för hans förkylning och röda ögon. Inga baciller, men lite svullen i halsen så han är mottaglig. Så det blev att han fick vara hemma denna veckan.
Idag för att kolla knät. Rolle tyckte det var dags att uppsöka läkaren, men jag blev inte mycket klokare. Förslitningsskador säger de och finns inte så mycket att göra egentligen, mer än att träna upp stabiliteten i rätt muskler. Ska röntgas dock för att vara säker på att det inte är ngn artros eller lösa brosk. Hon sa att jag inte får springa, jag ska helst inte ha mina platta Converse - men hon var grymt nöjd med min lårmuskler :)

Måste alltså skaffa nytt kort på Sportlife för att fortsätta träningen. Enda sättet och tiden jag har att träna, roddmaskinen en halvtimme på lunchen. :) Märker hur jävla slö och passiv jag blir nu när jag inte varit iväg på hela sommaren. Vill verkligen komma igång igen!!

Just nu sitter jag och tycker synd om min själv för att min vän är bortrest och jag inte fått pratat med honom på en vecka. Fan sjukt hur mycket man kan sakna en människa så. Hoppas det går bra för er och att ni kommer hem hela!

Ikväll ska jag sparka igång hösten med ett härligt 6party i Olofstorp. Hoppas det blir en toppenkväll!

Ta hand om er!!

http://www.youtube.com/watch?v=R4WxvrYstUI

http://www.youtube.com/watch?v=ALN6RWEMm_U



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback