En hand på min kind

Idag rinner tårarna. Imorse hände något obeskrivligt, något skrämmande och underbart.
Jag var på jobbet, ensam innan öppning, och rätt var det är fylls jag av en känsla så stark så jag nästan mår illa. Saknad, längtan, kärlek? Jag vet inte, den känslan går inte att beskriva, jag fattade inte vad som hände. I nästa stund gråter jag och kommer på mig själv att hålla handen på min kind.
Då känner jag mormor. Hon uppfyller hela mig, hennes lukt och närvaro är så stark så jag inte kan sluta le mellan tårarna. Jag känner eftersaknaden av hennes knogiga hand som klappar mig på kinden.
Aldrig har jag haft en känsla så stark eller en närvaro så stor!

Älskade söta mormor - jag saknar dig så!

Du vet väl om att du är värdefull!
http://www.youtube.com/watch?v=ZTUVMHFyFnA&feature=related



Kommentarer
Postat av: Maggan

Gott att du känner så!Det är äkta kärlek till nån kär man mist...kram Mia ....du är fin!!!!!!!

Min mamma kommer jag aldrig att glömma..saknar henne enormt....hon va en ängel på denna jorden

2010-09-02 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback