Duracell

Imorgon är det då äntligen dags för vår efterlängatde limoresa till Kalmar!! Guldvittring, skönt gäng, kall cider och ett udda lotteri... fan vad jag är taggad!! Men - jag är så himlans trött. vi får inte sova på nätterna här då vår dotter numera är sängvätare.. då måste man tydligen vakna tidigast 4, sätta sig upp i sin säng och gråta tills någon kommer och hämtar en och byter kläder... gäääsp! Detta kommer vara en klar orsak till varför jag kommer gå igång som en jävla duracell kanin imorgon troligtvis. I annat fall får ni väcka mig när vi är framme. haha

Jag har också äntligen fått tummen ur och vart iväg till läkaren. I över en månad har jag haft dova smärtor i brösten, så nu har jag fått tid för mammografi. Nej, nej... lugn å fin.. inga förhastade slutsatser! Jag tror det är så här - min kroniska huvudvärk har lessnat på mitt tomma inre efter att ha ätit upp mig inifrån i 8 år, så nu lever de livet i tuttarna istället. :) "De" är små dumma gubbar som hamrar och spikar i muskler och nerver ... take them off me!

Nu ska jag strax studsa in i duschen, och sedan göra iordning väskan inför kvällens 6party i Älvängen. Det är ljusa stunder i dessa mörka kvällar.
De allra mysigaste stunderna nu på hösten är ändå när vi tänder ljus och myser med barnen. Idag har vi bakat kolakakor och packat väskan inför deras övernattning hos mormor.

Kram till er alla!
Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback