Årskorten klara!!

Tjolahopp tjolahej!!

Jag skulle varit så duktig och lagt in bilderna från Karlstad nu om det inte vore för att telefonen ligger på laddning.. :)
Jag har dokumenterat ganska så duktigt med min nya 8 megapixel kamera i mobilen.

Känns som att min lediga dag igår satt lika bra som handen i handsken! Dels för att återhämta mig från mässan och dels för att det var fullt kaos i affären då årskorten släpptes. Alltså jag fattar inte egentligen varför innehavarna av korten har så bråttom med att hämta ut dem, de ligger ju till man kommer ner liksom. Det går minst lika bra att hämta dem en annan dag. Idag var det inte fullt så mycket folk, men en skön ruljans hade vi dock.
Lisa och Sverker springer som 2 illtottingar mellan butikerna, om 2 dagar gäller det! På torsdag är det premiär för nya BLÅVITTshopen på nya arenan och det ska bli jättekul!! Fick träffat vår nya kollega Sanna idag och hon verkar bra!

Lite utslag har mässan gett ändå. 5 beställningar på 2 dagar i Karlstads trakter, kul!! Försäljningen på själva mässan gav inte så  mycket som jag hade hoppats på och jag hade kunnat merchandisa lite mer med att dela ut mer reklam, om jag bara hade mått lite bättre. Men, men ... helt missnöjd är jag ändå inte. Det var en kul upplevelse och nu återstår att se hur hög trafiken blir till hemsidan efter det. Spana in
www.sidelinefashion.se!!
Lördag och söndag flöt på bra, vi var helt slut när vi kom till hotellet efter de långa mässdagarna. Så något barmingel på hotellet orkade vi aldrig med. Resan hem gick kanonfint, bilen fomligen flög hem. Å rätt väg t.o.m!!

Gött att vara hemma i den riktiga staden igen!
Nedräkning nu - 11 dgr kvar!

Kram på er alla goa människor!
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback