God Morgon!

Dotra mi väckte mig kl 6 imorse...*jag vill ha drickaaaaa* å så lite gnäll å pip på det.. :)

Igår fick jag en beställning till Sideline Fashion, bara IFK kläder! :) Sånt gillar vi! De skulle hela vägen till Varberg.

Jag kom faktiskt ut och tränade lite i måndags! Fast det inte gick som jag tänkt.. efter 20 meter cirkus pajade staven.. Emil cyklade raskt vidare så jag knatade på utan. Vi hade bestämt att vi skulle gå runt Eklanda och möta upp resten av familjen på McD. Vid pedagogen inser jag att jag tagit fel skor ändå. Jag har 2 par, men vet att det ena paret ger skoskav. Kom bara inte ihåg vilket par och naturligtvis tog jag fel. Min stackars lilltå skriker av smärta. Fan fan fan!! Men jag knatar vidare. När vi kommer ner till stora vägen ser vi att de kör med radiostyrda flygplan på åkern och beslutar oss för att gå och kolla istället för att plåga sig runt Eklanda. :)
Efter McD gick jag och emil cyklade hemåt igen. Med mat i magen, skoskav och utan stavar kändes det lite bistert, men skam den som ger sig fullt ut! Hemma på parkeringen möter vi morfar Mats som är ute och kör sin helikopter. 
Emil har varit med honom nu i 2 dagar och kört med sitt flygplan. Kul! 
Träffade Jossi igår, nu är hon stor och go. Nära nära till man blir moster igen! 

 Hoppla hej vad klockan går fort - dags att väcka Emil.

Jill L - grattis älskade vännen på födelsedagen. Love u!!

Stora vårkramar
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback